Reklama telewizyjna - psychologiczne aspekty przekazu

Brak miniatury

Data

2007

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Reklama w dzisiejszych czasach jest niewyzbywalnym elementem, który nie tylko wykorzystywany jest przez przedsiębiorstwa celem chęci zaistnienia na rynku i wypromowania swoich produktów, ale również stanowić zaczyna istotną część kultury, od której nie ma odwrotu. Autorka niniejszej pracy podejmuje się przybliżenia zjawiska reklamy, nie tylko na płaszczyźnie traktującej ją od strony marketingowej, ale również od strony jej zagadnień problemowych, tj. sposobu jej wpływania na postawy i zachowania społeczne z psychologicznego punktu widzenia.

Opis

Słowa kluczowe

rola reklamy, marketing usług, analiza nośników reklamy, telewizyjny przekaz reklamowy, kampania reklamowa, psychologia przekazu reklamowego, wywieranie wpływu na konsumentów, język reklamy, skuteczność reklamy telewizyjnej

Cytowanie