Wplyw systemu motywacyjnego w firmie na osiąganie celu sprzedażowego, na przykładzie firmy Provident Polska S.A.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2006

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

„Działania ludzi, ich dążenia do lepszej pracy, zmian i postępu zawsze są zdeterminowane posiadaną przez nich motywacją, która stanowi proces wyboru, jakiego dokonują między różnymi zrachowaniami i formami aktywności, aby urzeczywistnić cele będące wynikiem cenionych przez nich wartości, to znaczy tego, co jest godne ich pożądania i co ma rzeczywistą bądź wyobrażalną zdolność do zaspokajania odczuwanych potrzeb i aspiracji”. Obecnie, w dobie globalizacji i ogromnej konkurencji właściwe motywowanie pracowników stało się niezbędne. Dzięki dobrze zmotywowanym pracowniom firmy budują swoją przewagę konkurencyjną na rynku. W tej pracy autor pokazuje czym jest system motywacyjny, jakie zyski lub straty może przynosić firmie. W jaki sposób przyczynia się do rozwoju firmy i rotacji pracowników. Autor opiera się na analizie systemu motywacyjnego firmy Provident Polska S. A. Firma ta nazywa siebie „firmą sprzedażową”. Zajmuje się ona udzielaniem pożyczek gotówkowych w domu klienta.

Opis

Słowa kluczowe

motywacja, system motywacyjny, zarządzanie pracą w organizacji, rynek kredytowy, zadłużenie polskich gospodarstw domowych, kredyty mieszkaniowe, rynek kredytów konsumpcyjnych do 2008 roku

Cytowanie