dc.contributor.advisor |
Bulzak, Andrzej |
|
dc.contributor.author |
Pawlak Tomasz |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-16T16:06:41Z |
|
dc.date.available |
2014-02-16T16:06:41Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5844 |
|
dc.description.abstract |
„Działania ludzi, ich dążenia do lepszej pracy, zmian i postępu zawsze są zdeterminowane posiadaną przez nich motywacją, która stanowi proces wyboru, jakiego dokonują między różnymi zrachowaniami i formami aktywności, aby urzeczywistnić cele będące wynikiem cenionych przez nich wartości, to znaczy tego, co jest godne ich pożądania i co ma rzeczywistą bądź wyobrażalną zdolność do zaspokajania odczuwanych potrzeb i aspiracji”. Obecnie, w dobie globalizacji i ogromnej konkurencji właściwe motywowanie pracowników stało się niezbędne. Dzięki dobrze zmotywowanym pracowniom firmy budują swoją przewagę konkurencyjną na rynku. W tej pracy autor pokazuje czym jest system motywacyjny, jakie zyski lub straty może przynosić firmie. W jaki sposób przyczynia się do rozwoju firmy i rotacji pracowników. Autor opiera się na analizie systemu motywacyjnego firmy Provident Polska S. A. Firma ta nazywa siebie „firmą sprzedażową”. Zajmuje się ona udzielaniem pożyczek gotówkowych w domu klienta. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
motywacja |
pl |
dc.subject |
system motywacyjny |
pl |
dc.subject |
zarządzanie pracą w organizacji |
pl |
dc.subject |
rynek kredytowy |
pl |
dc.subject |
zadłużenie polskich gospodarstw domowych |
pl |
dc.subject |
kredyty mieszkaniowe |
pl |
dc.subject |
rynek kredytów konsumpcyjnych do 2008 roku |
pl |
dc.title |
Wplyw systemu motywacyjnego w firmie na osiąganie celu sprzedażowego, na przykładzie firmy Provident Polska S.A. |
pl |
dc.title.alternative |
The influence of motivation system on meeting a sales target in the company, shown on the example of “Provident” Poland S.A. |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |