Marka jako element kreowania wizerunku firmy na przykładzie spółki akcyjnej "Stalprodukt" S.A.w Bochni

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Kronenberg Jakub
dc.date.accessioned 2014-02-16T20:58:30Z
dc.date.available 2014-02-16T20:58:30Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5850
dc.description.abstract Zarządzanie marką jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów zarządzania marketingowego, i to zarówno w odniesieniu do rozwiniętych gospodarek rynkowych, jak i tym bardziej gospodarki polskiej będącej nadal w procesie transformacji. Wzrost znaczenia tej problematyki wynika głównie z rosnącej roli marki jako narzędzia marketingowego w procesie budowania wizerunku firmy, a więc jej postrzegania przez otoczenie. W obecnych czasach marka jest jednym z ważniejszych elementów określających wartość rynkową przedsiębiorstwa. Wzrost znaczenia zarządzania marką wynika z faktu, iż coraz więcej przedsiębiorstw na świecie i w Polsce odchodzi od bezpośredniej produkcji swych wyrobów i koncentruje się na kreowaniu skutecznych działań marketingowych, związanych przede wszystkim z marką. Marka staje się, więc wartością samą w sobie, przestając być jedynie dodatkiem do polityki produktu. Celem niniejszej pracy jest analiza znaczenia marki, jako istotnego środka w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa wśród jego klientów. Znaczenie to przekłada się na lepiej osiągane wyniki przez przedsiębiorstwo, oraz staje się coraz częściej źródłem przewagi konkurencyjnej na przyszłe lata. W pracy określone jest pojęcie związane z marką, które występuje zarówno w literaturze jak i opiniach klientów firm je kreujących. Autor szuka też odpowiedzi na pytanie: „Czy marka wpływa na decyzje o wyborze przedsiębiorstwa i w jakim stopniu”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marka pl
dc.subject tożsamość firmy pl
dc.subject wartość marki pl
dc.subject rynek globalny pl
dc.subject marketing pl
dc.subject firma "Stalprodukt "S.A. pl
dc.subject świadomość marki pl
dc.title Marka jako element kreowania wizerunku firmy na przykładzie spółki akcyjnej "Stalprodukt" S.A.w Bochni pl
dc.title.alternative Brand as the element of the process of creating company’s image, exemplified by the joint stock company “Stalprodukt” in Bochnia en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info