dc.description.abstract |
Zasadniczym przedmiotem działań marketingowych miasta jest określenie jej oferty promocyjnej podejmowanej w skali lokalnej i międzynarodowej. Pod pojęciem promocji miasta należy rozumieć działania zmierzające do poinformowania i zachęcenia określone osoby prawne i fizyczne do takiej aktywności gospodarczej i tak ukierunkowanej, aby dawała efekty pożądane przez władze miasta czy regionu i zgodne z programami rozwoju przez te władze opracowanymi. Warto o tym pamiętać i czynić użytek z promocji zawsze wtedy, kiedy chcemy coś rozpropagować, zachęcić innych do czynienia tego, co uważamy za słuszne czy pożądane. Działania promocyjne podejmowane przez miasto muszą być niepowtarzalne i iść z duchem czasu. Dlatego też obok tradycyjnych form promocji miasto powinno wykorzystać nowe narzędzie, jakim jest Internet, mający większe możliwości i szerszy zasięg. Celem pracy jest przedstawienie zastosowania -zarówno tradycyjnych jak i nowoczesnych form promocji – w procesie tworzenia strategii promocji dla miasta Krakowa nasuwane na podstawę grupy docelowe. |
pl |