Wykorzystanie tradycyjnych i nowoczesnych instrumentów promocji w tworzeniu strategii promocji dla miasta Krakowa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Ropek Agata
dc.date.accessioned 2014-02-16T21:32:10Z
dc.date.available 2014-02-16T21:32:10Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5852
dc.description.abstract Zasadniczym przedmiotem działań marketingowych miasta jest określenie jej oferty promocyjnej podejmowanej w skali lokalnej i międzynarodowej. Pod pojęciem promocji miasta należy rozumieć działania zmierzające do poinformowania i zachęcenia określone osoby prawne i fizyczne do takiej aktywności gospodarczej i tak ukierunkowanej, aby dawała efekty pożądane przez władze miasta czy regionu i zgodne z programami rozwoju przez te władze opracowanymi. Warto o tym pamiętać i czynić użytek z promocji zawsze wtedy, kiedy chcemy coś rozpropagować, zachęcić innych do czynienia tego, co uważamy za słuszne czy pożądane. Działania promocyjne podejmowane przez miasto muszą być niepowtarzalne i iść z duchem czasu. Dlatego też obok tradycyjnych form promocji miasto powinno wykorzystać nowe narzędzie, jakim jest Internet, mający większe możliwości i szerszy zasięg. Celem pracy jest przedstawienie zastosowania -zarówno tradycyjnych jak i nowoczesnych form promocji – w procesie tworzenia strategii promocji dla miasta Krakowa nasuwane na podstawę grupy docelowe. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject promocja miasta pl
dc.subject marketing terytorialny pl
dc.subject rozwój technologii informacji pl
dc.subject Internet jako medium komunikacji pl
dc.subject strategia promocji pl
dc.subject Kraków pl
dc.title Wykorzystanie tradycyjnych i nowoczesnych instrumentów promocji w tworzeniu strategii promocji dla miasta Krakowa pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info