dc.contributor.advisor |
Dołhasz, Magdalena |
|
dc.contributor.author |
Górska Sabina |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-16T22:12:21Z |
|
dc.date.available |
2014-02-16T22:12:21Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5853 |
|
dc.description.abstract |
W dobie konkurencji marketing jest nieustającą walką o klienta. Jednym z instrumentów marketingu jest promocja. Rynek funduszy inwestycyjnych wykorzystuje promocje i jej różnorodny wachlarz, szczególnie widać to w odniesieniu do reklamy. Nabywca i jego oczekiwania są najważniejsze. Fundusze starają się zidentyfikować i zaspokoić potrzeby klienta przy równoczesnym zapewnieniu zysku przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy jest próba systematyki pojęć, ze szczególnym uwzględnieniem reklamy, na przykładzie jednego z liderów na rynku usług finansowych w Polsce. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
rola reklamy dla przedsiębiorstw |
pl |
dc.subject |
promocja-mix |
pl |
dc.subject |
rodzaje reklamy |
pl |
dc.subject |
Commercial Union TFI S.A. |
pl |
dc.subject |
rynek funduszy inwestycyjnych w Polsce |
pl |
dc.subject |
działania reklamowe CU |
pl |
dc.subject |
sponsoring |
pl |
dc.subject |
kampanie społeczne |
pl |
dc.title |
Specyfika działalności reklamowej na polskim rynku funduszy inwestycyjnych na przykładzie firmy Commercial Union Polska - Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. |
pl |
dc.title.alternative |
The specific of advertising activity on Polish market of investment funds on example Commercial Union Polska TFI S.A. |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |