Specyfika działalności reklamowej na polskim rynku funduszy inwestycyjnych na przykładzie firmy Commercial Union Polska - Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Górska Sabina
dc.date.accessioned 2014-02-16T22:12:21Z
dc.date.available 2014-02-16T22:12:21Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5853
dc.description.abstract W dobie konkurencji marketing jest nieustającą walką o klienta. Jednym z instrumentów marketingu jest promocja. Rynek funduszy inwestycyjnych wykorzystuje promocje i jej różnorodny wachlarz, szczególnie widać to w odniesieniu do reklamy. Nabywca i jego oczekiwania są najważniejsze. Fundusze starają się zidentyfikować i zaspokoić potrzeby klienta przy równoczesnym zapewnieniu zysku przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy jest próba systematyki pojęć, ze szczególnym uwzględnieniem reklamy, na przykładzie jednego z liderów na rynku usług finansowych w Polsce. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject rola reklamy dla przedsiębiorstw pl
dc.subject promocja-mix pl
dc.subject rodzaje reklamy pl
dc.subject Commercial Union TFI S.A. pl
dc.subject rynek funduszy inwestycyjnych w Polsce pl
dc.subject działania reklamowe CU pl
dc.subject sponsoring pl
dc.subject kampanie społeczne pl
dc.title Specyfika działalności reklamowej na polskim rynku funduszy inwestycyjnych na przykładzie firmy Commercial Union Polska - Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. pl
dc.title.alternative The specific of advertising activity on Polish market of investment funds on example Commercial Union Polska TFI S.A. en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info