Specyfika działalności reklamowej na polskim rynku funduszy inwestycyjnych na przykładzie firmy Commercial Union Polska - Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
Abstrakt
W dobie konkurencji marketing jest nieustającą walką o klienta. Jednym z instrumentów marketingu jest promocja. Rynek funduszy inwestycyjnych wykorzystuje promocje i jej różnorodny wachlarz, szczególnie widać to w odniesieniu do reklamy. Nabywca i jego oczekiwania są najważniejsze. Fundusze starają się zidentyfikować i zaspokoić potrzeby klienta przy równoczesnym zapewnieniu zysku przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy jest próba systematyki pojęć, ze szczególnym uwzględnieniem reklamy, na przykładzie jednego z liderów na rynku usług finansowych w Polsce.
Opis
Słowa kluczowe
reklama, rola reklamy dla przedsiębiorstw, promocja-mix, rodzaje reklamy, Commercial Union TFI S.A., rynek funduszy inwestycyjnych w Polsce, działania reklamowe CU, sponsoring, kampanie społeczne