Efektywne formy motywowania pracowników wśród sprzedawców branży fotograficznej
Ładowanie...
Data
2011-10-19 11:01:05
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Celem pracy jest wykazanie, które z form motywowania pracowników są najbardziej efektywne wśród sprzedawców branży fotograficznej oraz przez zastosowanie jakich technik i systemów motywacyjnych firma dąży do osiągnięcia celów. Tematy podjęte w pracy będą oparte na bogatej literaturze, portalach internetowych, wiedzy zdobytej w Wyższej Szkole Biznesu, własnych przemyśleniach oraz badaniach ankietowych. Całość pracy wzbogacono rysunkami, tabelami i wykresami, które będą obrazować omawiane zagadnienia. Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy obejmuje treści z zakresu teorii motywacji, jej definicje i znaczenie w środowisku pracy. Opisane zostaną teorie, na czym polegają i jak mogą być zastosowane w systemie motywacyjnym. Rozdział drugi zawiera opis instrumentów pobudzania motywacji. Szczegółowo przeanalizowano środki płacowe i pozapłacowe, które inspirują pracowników do efektywnej pracy. Przedstawiono również jaką rolę w motywowaniu odgrywa menedżer. W rozdziale trzecim dokonano charakterystyki badanej zbiorowości – sprzedawców zatrudnionych przez firmę Fotojoker. Ponadto rozdział ten będzie zawierał zagadnienia metodologiczne pracy : problematykę badawczą, opis narzędzi badawczych, przebieg oraz wyniki przeprowadzonych badań, ocenę i wnioski. Wyniki uzyskane po przeprowadzeniu ankiety, potwierdzają postawione hipotezy. Na różnych pracowników działają różne formy motywowania, każdego pracownika należy traktować indywidualnie ze szczególnym uwzględnieniem jego potrzeb. Ten temat dotyczył hipotezy głównej.
Opis
Słowa kluczowe
zarządzanie, motywowanie, motywacje płacowe, motywacje pozapłacowe