Zarządzanie marką Coca-Cola

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Fiut, Paulina
dc.date.accessioned 2014-02-18T09:00:46Z
dc.date.available 2014-02-18T09:00:46Z
dc.date.issued 2011-10-17 13:18:05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5926
dc.description.abstract Zarządzanie to proces planowania, organizowania, przewodzenia, kontrolowania oraz świadomego i ciągłego kształtowania organizacji. Jest to wykorzystywanie wszystkich dostępnych zasobów organizacji do osiągnięcia celów. Dzięki odpowiedniemu zarządzaniu, firmy osiągają wysokie zyski oraz przewagę konkurencyjną, a marki stają się ich najtrwalszym zasobem. Problemem badawczym niniejszej pracy było znalezienie odpowiedzi na następujące pytania: - w jaki sposób firma Coca-Cola jest postrzegana? - czy logo firmy zostało dobrze wykreowane? - czy ankietowani znają asortyment firmy i jak go oceniają? - czy działania marketingowe firmy są znane i w jaki sposób są postrzegane? - w jakim stopniu i czym firma wyróżnia się wśród konkurencji? Określenie szczegółowych celów umożliwiło odpowiedź na główny problem badawczy, a mianowicie: w jakim stopniu ankietowani znają markę i w jaki sposób ją postrzegają. Na podstawie wyników przeprowadzonego badania można stwierdzić, że potencjalni nabywcy są świadomi istnienia marki na rynku i prawidłowo ją kojarzą. Firma The Coca-Cola Company stworzyła silny image swojej marki poprzez odpowiednie zarządzanie. Potrafi wyróżnić się, jest marką dojrzałą z bagażem doświadczeń, która jest natychmiast rozpoznawalna przez swoje logo. pl
dc.description.abstract Management is the process of planning, organizing, conducting, controlling and conscious and ongoing development of the organization. It is the use of all available resources of the organization to achieve goals. With proper management, companies achieve high profits and competitive advantages and brand are becoming their most enduring asset. Research problem of this study was to find answers to the following questions: How Coca-Cola company is perceived? Has the company logo been well created? Do respondents know the range of the company and how do they evaluate it? Whether the company’s marketing activities are known and how they are perceived? How does the company stands out among the competition? The term of specific goals allowed reply to the main research problem: how do the respondents know the brand and how do they perceive it? Based on the results of the study we can see that potential buyers are aware the existence of the brand in the market and they are associated it correctly. Coca-Cola company has created a strong image of its brand through appropriate management. This company is able to distinguish. It is mature and full of experience which is immediately recognized by their logo. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject strategia pl
dc.subject promocja pl
dc.subject lojalność pl
dc.subject produkt pl
dc.subject brand pl
dc.subject management pl
dc.subject strategy pl
dc.subject promotion pl
dc.subject loyalty pl
dc.subject product pl
dc.subject Coca-Cola pl
dc.title Zarządzanie marką Coca-Cola pl
dc.title.alternative Brand Coca-Cola management pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-17T12:41:37Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info