Reklama w zintegrowanej działalności promocyjnej Poczty Polskiej. Studium przypadku

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Nowicki, Karol
dc.date.accessioned 2014-02-18T09:39:32Z
dc.date.available 2014-02-18T09:39:32Z
dc.date.issued 2011-10-06 13:37:47
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5931
dc.description.abstract Celem pracy było spojrzenie na rolę jaką odgrywa reklama w zarządzaniu firmą, znaczenie reklamy dla zaistnienia firmy na rynku usług w kontekście gospodarki rynkowej i szeroko pojętej konkurencji. Przedmiotem szczegółowym pracy stała się kwestia działań reklamowych w odniesieniu do rozwoju firmy, zaistnienia na rynku usług i ewentualnego wzrostu dochodów. Postawione w pracy pytania dotyczyły kierunku działań promocyjnych i reklamowych z uwzględnieniem rynku odbiorców oraz oferowanych usług i produktów w zmieniającej się koniunkturze rynku usług pocztowych. Poszczególne rozdziały pracy zostały tak pomyślane, aby w sposób jak najbardziej dogłębny ukazać zagadnienia związane z kreowaniem reklamy jako narzędzia promocji. W pracy omówiono szereg zagadnień dotyczących szeroko rozumianych procesów marketingowych zwracając przy tym uwagę sposób szczególny na to, co odnosi się przede wszystkim do działań reklamowych. Aby osiągnąć zamierzone cele, posłużono się metodą syntezy i analizy, co znalazło zastosowanie zarówno w treści teoretycznej jak i empirycznej pracy. Struktura pracy daje wyobrażenie o potencjale jaki tkwi w reklamie i jak wielki jest obszar jej oddziaływań, a co za tym idzie, jak wielkie wymagania stawia jej twórcom. W bibliografii, w oparciu o którą powstała prezentowana praca, przedstawiono zbiór publikacji, który był bazą do tworzenia treści poszczególnych rozdziałów pracy. Ukazując praktyczną stronę zagadnienia, sięgnięto po artykuły branżowego czasopisma, jakim jest dwutygodnik „Poczta Polska”. Skorzystano także z materiałów własnych jednej z agencji reklamowych, działających na terenie miasta Tarnowa, jak i z materiałów marketingowych Poczty Polskiej S.A. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.subject reklama pl
dc.subject promocja pl
dc.subject Poczta Polska S.A. pl
dc.title Reklama w zintegrowanej działalności promocyjnej Poczty Polskiej. Studium przypadku pl
dc.title.alternative Advertising in Poczta Polska's integrated promotional activities. Case Study pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-18T08:55:17Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info