Reklama prasowa jako forma współczesnej komunikacji wizualnej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Chomiuk Marta
dc.date.accessioned 2014-02-18T11:41:05Z
dc.date.available 2014-02-18T11:41:05Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5950
dc.description.abstract We współczesnym świecie media pełnią istotną rolę zarówno w komunikacji masowej jak interpersonalnej. Zarówno prasa, telewizja, radio, czy Internet są współcześnie głównymi źródłami informacji, które pozwalają w warunkach globalizacji na szybki obieg informacji. Również reklamy zamieszczane w prasie docierają do odbiorców poprzez receptory zmysłowe i pełnią funkcję komunikacyjną. Przekazy reklamowe za pomocą sloganów, haseł i kodów wizualnych przekonują odbiorców do zainteresowania się produktem, a w konsekwencji jego ewentualnym zakupem. W pracy przedstawione zostały zagadnienia teoretyczne traktujące o reklamie, ze szczególnym uwzględnieniem reklamy prasowej oraz komunikacji wizualnej. Ważnym obszarem dociekań był sondaż opinii młodych odbiorców na temat komunikatów słownych w reklamie prasowej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama prasowa pl
dc.subject komunikacja wizualna pl
dc.subject komunikacja społeczna pl
dc.subject reklama jako komunikat pl
dc.subject perswazja pl
dc.subject oddziaływanie reklamy pl
dc.subject teoria lingwistyczna R. Jakobsona pl
dc.subject reklama perfum pl
dc.title Reklama prasowa jako forma współczesnej komunikacji wizualnej pl
dc.type MasterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info