Koncepcja marketing-mix w usługach hotelarskich na przykładzie Hotelu SPA Dr Irena Eris w Krynicy-Zdroju

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reśko, Dariusz
dc.contributor.author Majoch, Paweł
dc.date.accessioned 2014-02-18T13:52:43Z
dc.date.available 2014-02-18T13:52:43Z
dc.date.issued 2011-10-04 16:04:13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5965
dc.description.abstract Niniejsza praca zawiera część teoretyczną opartą na literaturze książkowej z dziedziny marketingu i hotelarstwa oraz część empiryczną, w której to źródłem treści są informacje udostępnione przez Hotel SPA Dr Irena Eris oraz wypowiedzi Pani Dr Ireny Eris. Celem pracy jest zastosowanie marketingu mix koncepcji 8P w działaniach marketingowych hotelu oraz wskazanie, który z instrumentów stanowi istotę działań kadry zarządzającej. Część teoretyczna zajmuje się ogólnie istotą hotelarstwa, będącą sektorem turystyki, jakością oferowanych usług, czego miernikiem jest kategoryzacja. Następnie przedstawia usługę hotelarską, jako produkt na rynku, definiuje jej cenę, kanały dystrybucji, wyznacza rolę konsumenta na rynku usług hotelarskich oraz określa otoczenie hotelu. Również w tej części na podstawie różnych źródeł literatury przeanalizowano teorię marketingu, w tym marketingu mix wraz z poszczególnymi instrumentami zawierającymi się min. w koncepcjach 4P, 5P i 8P. Część empiryczna stanowi opis marki Dr Irena Eris wraz z jej historią powstania. Kolejną rzeczą stanowiącą ten rozdział jest charakterystyka Hotelu SPA Dr Irena Eris w Krynicy-Zdroju wraz z omówieniem zastosowania poszczególnych elementów marketingu mix koncepcji 8P. W tym też rozdziale wykazano, że głównymi elementami spośród instrumentów marketingu mix 8 P, a w tym promocji, jest Public Relations i sponsoring a także, że świadectwo materialne i kapitał ludzki są fundamentem polityki marketingowej hotelu. pl
dc.description.abstract This paper contains a theoretical part based on a literature book in marketing and hospitality, and the empirical part, which is the source of the information content provided by Hotel SPA Dr Irena Eris and statements by Dr Eris. The aim of the work is the use of marketing concept mix 8P in hotel-marketing activities and to indicate, which of the instruments is the essence of management actions. The theoretical part deals with the overall essence of hospitality, which is the tourism sector, the quality of services offered, as a measure of categorization. Then presents the hospitality service, as a product on the market, defines its price, distribution channels, determines the role of consumers in the market of hotel services and defines the conditions of the hotel. Also in this section based on various sources of literature analyzes the theory of marketing, including marketing mix, along with the various instruments which are contained within the frames of the concepts 4P, 5P and 8P. The empirical part provides description of Dr Irena Eris brand and its creation history. Another issue about contents of this chapter is to characterize Hotel SPA Dr Irena Eris in Krynica-Zdroj, along with a discussion of the use of individual elements of the marketing concept mix 8P. This chapter also shows that the main elements of marketing mix instruments 8 P, and the promotion are: a public relations and sponsorship, and that the testimony of physical and human capital are the foundation of the hotel marketing policy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject turystyka pl
dc.subject hotelarstwo pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject benchmarking pl
dc.title Koncepcja marketing-mix w usługach hotelarskich na przykładzie Hotelu SPA Dr Irena Eris w Krynicy-Zdroju pl
dc.title.alternative The marketing-mix conception in hotel services on the example of Hotel SPA Irena Eris in Krynica-Zdrój pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-18T10:59:09Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info