Techniki menedżerskie stosowane w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przykładzie Elektrociepłowni Kraków (EC Kraków)

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Jurek, Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-02-19T12:31:58Z
dc.date.available 2014-02-19T12:31:58Z
dc.date.issued 2011-09-28 10:23:13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6021
dc.description.abstract W XXI wieku pojawiło się wiele koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem. Wiele z nich do tej pory ma jedynie znaczenie teoretyczne, gdyż nie sprawdziły się w praktyce. Inne jak np. zarządzanie przez cele, zarządzanie jakością, czy zarządzanie przez innowacje są wykorzystywane przez wielu menedżerów i przynoszą znaczne podniesienie konkurencyjności i efektywności działania kierowanych przez nich przedsiębiorstw. Wybór odpowiednich metod jest tak naprawdę uzależniony od sposobu działania, celów jakie chce osiągnąć dana organizacja. Proces zarządzania przynosi największe efekty gdy jest traktowany jako proces ciągły, tzn. kiedy to organizacja liczy się ze swoimi pracownikami, dba o ciągły rozwój ich umiejętności i kompetencji, docenia efektywność. Menadżerowie w celu realizacji postawionych sobie zadań muszą korzystać z procesów, technik i narzędzi jakie mają do dyspozycji w tym obszarze. Tempo zmian jakie możemy zauważyć w rozwijającym się świecie (wprowadzenie nowoczesnych technologii) wymaga nowych rozwiązań organizacyjnych i umiejętności zarządzania. Istnieją różne rodzaje umiejętności w świecie biznesu. Miękkie umiejętności, umiejętności komunikacyjne, korporacyjne, pisanie prezentacji, wystąpień publicznych i umiejętności menedżerskich to tylko niektóre z umiejętności. pl
dc.description.abstract In the 21st century there have been a number of concepts of business management. Many of them so far has only theoretical significance, since it worked in practice. Others, such as management by objectives, quality management, management of innovation are used by multiple managers and confer a significant raise of competitiveness and efficiency of action led them to the companies. Selection of appropriate methods is really dependent on the mode of action, the objectives of what it wants to achieve your organization. Management process produces the greatest results when it is treated as a continuous process. When an organization starts with its employees, cares about the continuous development of their skills and competences, appreciates the efficiency. Managers in order to accomplish the above tasks themselves must use the processes, techniques and tools that are available in this area. Pace of change we noted in the developing world (the introduction of modern technology) require new organizational and management skills. There are different types of skills in the business world. Soft skills, communication skills, corporate business, writing presentations, speeches, public and managerial skills are just some of the skills. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject techniki menedżerskie pl
dc.subject misja pl
dc.subject wizja pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject umiejętności pl
dc.subject TQM pl
dc.subject normy ISO pl
dc.subject six sigma pl
dc.title Techniki menedżerskie stosowane w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przykładzie Elektrociepłowni Kraków (EC Kraków) pl
dc.title.alternative Managerial techniques used in enterprise management on the example of Krakow Heat and Power Station pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-19T11:23:54Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info