Ocena pozycji konkurencyjnej Tarnowskiej Fabryki Okien OKNOTAR
Ładowanie...
Data
2011-09-26 19:26:00
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Głównym celem pracy jest określenie i ocena pozycji konkurencyjnej firmy
OKNOTAR. Opracowana analiza sektora, potencjału firmy oraz jej pozycji ma na celu
przedstawić fakty dokonania, ewentualne problemy, które mogą wyniknąć w czasie
działalności przedsiębiorstwa na rynku w bliższym czasie, oraz propozycje rozwiązań
jakie przedsiębiorstwo powinno zastosować w celu usprawnienia swojej działalności
i umocnienia swojej pozycji w branży.
Realizacji tak sformułowanego celu badawczego podporządkowano strukturę
i zawartość pracy.
Przeprowadzone badanie ma na celu uzyskanie wielu informacji dotyczących
kluczowych elementów, wpływających na sytuację przedsiębiorstwa. Dzięki rozmowie
z pracownikiem tej spółki opisano jej historię i rozwój. Na podstawie licznych
materiałów wewnętrznych uzyskanych z Działu Handlu i Marketingu spółki
scharakteryzowano produkty i usługi oraz określono zakres jej działania. Ponadto
uzyskano informacje na temat realizowanych strategii przez firmę oraz sektora w jakim
się znajduje.
Opis
Słowa kluczowe
konkurencyjność, działalność przedsiębiorstwa, firma OKNOTAR