Ocena zadowolenia klienta na przykładzie NZOZ CenterMed sp. z o.o. w Tarnowie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Węgrzyn, Alina
dc.date.accessioned 2014-02-22T10:24:47Z
dc.date.available 2014-02-22T10:24:47Z
dc.date.issued 2011-09-17 12:25:12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6137
dc.description.abstract Kwestia zadowolenie klientów koncentruje się na problemie usatysfakcjonowania nabywców kupujących produkt - usługi danego przedsiębiorstwa. W oparciu o wyniki pomiaru satysfakcji klientów firma może zidentyfikować najbardziej istotne problemy i w dużym stopniu im zaradzić. Analiza wyników badań pozwala na wykrycie możliwych usprawnień – dotyczących głównie jakości produktów i usług, jak również procesów – wyznaczając priorytety ich udoskonalenia. Poniższa praca ma na celu zmierzenie poziomu satysfakcji klientów usług medycznych w Niepublicznym Zakładzie Opieki zdrowotnej w Tarnowie. Praca została podzielona na trzy części. W pierwszej części pracy przedstawiono historię zagadnienia oraz przedstawiono podstawowe teorie i pojęcia z zakresu marketingu. Część druga dotyka sfery potrzeb, wartości i satysfakcji klienta, głównego znaczenia pomiaru satysfakcji. Opisano również szerzej metody i techniki wykorzystywane do jej pomiaru. Z kolei w trzecim rozdziale zawarto przedmiot, cel i zakres badania. Celm głównym badań było wyznaczenie poziomu satysfakcji wśród pacjentów CenterMed w Tarnowie. Jako metodę badawczą wybrano badania ankietowe. Respondentami byli losowo wśród odwiedzający przychodnie CenterMed w Tarnowie. Średnia ocena satysfakcji to 4,37. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject satysfakcja klienta pl
dc.subject placówki służby zdrowia pl
dc.title Ocena zadowolenia klienta na przykładzie NZOZ CenterMed sp. z o.o. w Tarnowie pl
dc.title.alternative Customer satisfaction evaluation - NZOZ CenterMed sp. z o.o. Case study pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-22T09:49:47Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info