dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie rozwoju edukacji w Polsce. System
edukacji odgrywa bardzo ważną rolę w życiu kulturalnym, społecznym i gospodarczym kraju.
W rozdziale pierwszym zostały zawarte ogólne informacje na temat popytu,
uwzględniając jego pojęcie, rodzaje i funkcje, jak również zostały opisane determinanty
popytu, krzywe popytu, elastyczność popytu oraz popyt edukacyjny.
Drugi rozdział dotyczy struktury systemu edukacyjnego w Polsce. W tym rozdziale
zostały opisane zarówno polityka edukacyjna, jak również system edukacji.
Kolejny trzeci rozdział dotyczy marketingu usług edukacyjnych. Wyjaśnione zostało
tutaj pojęcie marketingu. W rozdziale tym opisane zostały również narzędzia marketingu takie
jak: produkt, cena, dystrybucja, promocja, ludzie, procesy, dowód materialny, polityka oraz
opinia publiczna.
Ostatni czwarty rozdział został poświęcony dynamice popytu i podaży usług
edukacyjnych szkół podstawowych, ponadgimnazjalnych, jak również szkół wyższych. |
pl |