Programowanie urządzeń przenośnych - GRA 3D Java z wykorzystaniem technologii Bluetooth

Brak miniatury

Data

2006

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

W dzisiejszych czasach, w erze informacji i rozwoju technologicznego standardem staje się posiadanie telefonu komórkowego, a na popularności coraz bardziej zyskują innego typu urządzenia mobilne. Szeroka gama dostępnego sprzętu oraz nowo powstające platformy i narzędzia do projektowania oprogramowania umożliwiają tworzenie dowolnych aplikacji dedykowanych na konkretne urządzenia. Ponieważ autor nie spotkał się z żadną grą sieciową działającą w trybie czasu rzeczywistego, postanowił sprawdzić, czy tego typu aplikacja z prostą grafiką 3D jest możliwa do zrealizowania. Celem pracy jest zaprogramowanie gry 3D Java z wykorzystaniem technologii Bluetooth.

Opis

Słowa kluczowe

inżynieria oprogramowania, programowanie, 3D Java, Bluetooth, gra sieciowa

Cytowanie