Strony WWW jako płaszczyzna komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych firm farmaceutycznych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Perz Ewelina
dc.date.accessioned 2014-02-23T19:06:51Z
dc.date.available 2014-02-23T19:06:51Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6197
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie, analiza oraz ocena promocyjnych funkcji witryn WWW wybranych światowych firm farmaceutycznych. Praca ta skupia się przede wszystkim na przeglądzie i porównaniu zawartości stron internetowych. W celu przeprowadzenia badania zostały przyjęte odpowiednie kryteria, które pozwoliły na ocenę w kilku aspektach. Podstawowe hipotezy obejmują rozwój działalności promocyjnych on-line firm farmaceutycznych oraz strony WWW jako płaszczyznę komunikacji czołowych firm farmaceutycznych. W pracy omówiono istotę promocji i komunikacji w tradycyjnym znaczeniu. Przedstawiono trzy uproszczone modele komunikacji marketingowej, funkcje promocji oraz opis narzędzi zintegrowanego systemu komunikacji marketingowej. Opisano komunikację on-line oraz główne cele promocji on-line. Przedstawiono specyfikę rynku farmaceutycznego oraz jego rozwój na świecie, a także najczęściej stosowane przez firmy farmaceutyczne formy promocji. Dokonano analizy i oceny stron WWW czołowych koncernów farmaceutycznych. Badanie dotyczy porównania informacji w sześciu zdefiniowanych kryteriach: informacja o firmie, informacja o produktach, reklama i promocja, usługi dodatkowe, łatwość w obsłudze/atrakcyjność oraz obsługa klientów. Wyniki badania zostały poddane szerszej i głębszej analizie, opisano także wnioski dotyczące oceny treści, funkcjonalności oraz estetyki wybranych firm, zawarto również wnioski dotyczące oceny merytorycznej stron WWW. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject narzędzia zintegrowanego systemu komunikacji marketingowej pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject komunikacja on-line pl
dc.subject promocja on-line pl
dc.subject rynek farmaceutyczny pl
dc.subject strony www pl
dc.title Strony WWW jako płaszczyzna komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych firm farmaceutycznych pl
dc.title.alternative Websites as a means of marketing communication on the example of pharamaceutical companies en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info