Jakość w handlu detalicznym na przykładzie firmy handlowej Mawa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ujwary-Gil, Anna
dc.contributor.author Gleń, Piotr
dc.date.accessioned 2014-02-24T08:01:55Z
dc.date.available 2014-02-24T08:01:55Z
dc.date.issued 2011-09-12 14:38:21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6215
dc.description.abstract Jest wiele kryteriów, które decydują o rozwoju przedsiębiorstw handlowych. Jednym z ważniejszych jest to kryterium jakości. Przedmiotem analizy było 5 salonów firmy handlowej Mawa w południowej części Polski w salonach znajdujących się w: Rzeszowie, Tarnowie, Dębicy, Krakowie. Badanie zostało przeprowadzone w styczniu 2011 r. na grupie 40 osób, które dokonały zakupu. Techniką użytą do badania klientów była ankieta, a narzędziem badawczym był kwestionariusz ankiety. Główny wniosek z mojej pracy, że wysoka jakość handlu ma wpływ na zadowolenie klientów, a tym samym sukces firmy, przedstawiłem na przykładzie przedsiębiorstwa Mawa. Firma realizuje ten postulat przez: odpowiedni wygląd salonów, który wpływa na wysoką jakość, odpowiedni stosunek personelu, który przekłada się na satysfakcję klienta, cykliczne szkolenie personelu ma bardzo duże znaczenie na wysoki poziom świadczonych usług a dobra atmosfera na stanowisku pracy wpływa również na lepszą obsługę klientów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject jakość pl
dc.subject klient pl
dc.subject obsługa pl
dc.subject pracownik pl
dc.subject firma pl
dc.subject szkolenie pl
dc.title Jakość w handlu detalicznym na przykładzie firmy handlowej Mawa pl
dc.title.alternative The quality of the retail trade at Mawa pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-23T13:36:30Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info