Wykorzystanie kreatywności w tworzeniu niestandardowych form reklamy na przykładzie ambient mediów

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ujwary-Gil, Anna
dc.contributor.author Dachowska, Anna
dc.date.accessioned 2014-02-24T10:03:05Z
dc.date.available 2014-02-24T10:03:05Z
dc.date.issued 2011-09-12 12:37:37
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6234
dc.description.abstract Niniejsza praca magisterska zawiera różnorodne aspekty reklamy, ze szczególnym uwzględnieniem ambient mediów oraz pojęcia kreatywności i innowacyjności w reklamie. Przedstawiono przykłady wykorzystania nowych technologii oraz kreatywnych pomysłów w reklamie. Przeprowadzono szczegółowe badania, które miały na celu weryfikację postawionych hipotez. Hipoteza pierwsza zakłada, że społeczeństwo woli tradycyjną reklamę od reklamy niestandardowej. Kolejna, odnosi się do wpływu reklamy niestandardowej na podświadomość odbiorcy. Ostatnia hipoteza, dotyczy podatności badanych osób na treści płynące z reklam. Badania zostały przeprowadzone drogą elektroniczną z wykorzystaniem kwestionariusza ankiety, jako narzędzia badawczego. Podmiotem przeprowadzonych badań były osoby zróżnicowane pod względem płci, wieku, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz sytuacji materialnej. Struktura różnorodności podmiotu miała na celu zebranie wartościowych i rzetelnych wyników. Rezultatem przeprowadzonych badań, były skonstruowane szczegółowe wnioski, opierające się na analizie odpowiedzi respondentów. pl
dc.description.abstract The present master thesis consists of different aspects of advertisement, with particular emphasis on ambient media and the definition of creativity and innovation of the advertisement. In this thesis the examples of using the new technology and the creative ideas in advertisement are presented. Detailed studies were conducted, which aim was to verify the stated hypotheses. The first hypothesis assumes that the society prefers the standard advertisement to non standard. The next one refers to the influence of the nonstandard advertisement on the subconscious of the reader. The last hypothesis concerns the susceptibility of researched people on the content of advertisement. Studies were carried out via Internet using survey questionnaire as a research tool. The subject of conducted studies was a group of people varied in terms of gender, age, residence, education and material situation. The structure of the diversity of the subject aimed at gathering valuable and reliable results. The results of the research were constructed and detailed conclusions based on the analysis of responses. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject ambient media pl
dc.subject niestandardowe formy promocji pl
dc.subject kreatywność w reklamie pl
dc.subject stosunek społeczeństwa do niestandardowych form reklamy pl
dc.subject advertisement pl
dc.subject non-standard forms of promotion pl
dc.subject creativity in the advertisement pl
dc.subject attitude of society to the nonstandard forms of advertisemen pl
dc.title Wykorzystanie kreatywności w tworzeniu niestandardowych form reklamy na przykładzie ambient mediów pl
dc.title.alternative The use of creativity in creating nonstandard forms of advertising on the example of ambient media pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-22T10:38:49Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info