dc.contributor.advisor |
Ujwary-Gil, Anna |
|
dc.contributor.author |
Dachowska, Anna |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-24T10:03:05Z |
|
dc.date.available |
2014-02-24T10:03:05Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-12 12:37:37 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6234 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca magisterska zawiera różnorodne aspekty reklamy, ze szczególnym uwzględnieniem ambient mediów oraz pojęcia kreatywności i innowacyjności w reklamie. Przedstawiono przykłady wykorzystania nowych technologii oraz kreatywnych pomysłów w reklamie. Przeprowadzono szczegółowe badania, które miały na celu weryfikację postawionych hipotez. Hipoteza pierwsza zakłada, że społeczeństwo woli tradycyjną reklamę od reklamy niestandardowej. Kolejna, odnosi się do wpływu reklamy niestandardowej na podświadomość odbiorcy. Ostatnia hipoteza, dotyczy podatności badanych osób na treści płynące z reklam. Badania zostały przeprowadzone drogą elektroniczną z wykorzystaniem kwestionariusza ankiety, jako narzędzia badawczego. Podmiotem przeprowadzonych badań były osoby zróżnicowane pod względem płci, wieku, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz sytuacji materialnej. Struktura różnorodności podmiotu miała na celu zebranie wartościowych i rzetelnych wyników. Rezultatem przeprowadzonych badań, były skonstruowane szczegółowe wnioski, opierające się na analizie odpowiedzi respondentów. |
pl |
dc.description.abstract |
The present master thesis consists of different aspects of advertisement, with particular emphasis on ambient media and the definition of creativity and innovation of the advertisement. In this thesis the examples of using the new technology and the creative ideas in advertisement are presented. Detailed studies were conducted, which aim was to verify the stated hypotheses. The first hypothesis assumes that the society prefers the standard advertisement to non standard. The next one refers to the influence of the nonstandard advertisement on the subconscious of the reader. The last hypothesis concerns the susceptibility of researched people on the content of advertisement. Studies were carried out via Internet using survey questionnaire as a research tool. The subject of conducted studies was a group of people varied in terms of gender, age, residence, education and material situation. The structure of the diversity of the subject aimed at gathering valuable and reliable results. The results of the research were constructed and detailed conclusions based on the analysis of responses. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
ambient media |
pl |
dc.subject |
niestandardowe formy promocji |
pl |
dc.subject |
kreatywność w reklamie |
pl |
dc.subject |
stosunek społeczeństwa do niestandardowych form reklamy |
pl |
dc.subject |
advertisement |
pl |
dc.subject |
non-standard forms of promotion |
pl |
dc.subject |
creativity in the advertisement |
pl |
dc.subject |
attitude of society to the nonstandard forms of advertisemen |
pl |
dc.title |
Wykorzystanie kreatywności w tworzeniu niestandardowych form reklamy na przykładzie ambient mediów |
pl |
dc.title.alternative |
The use of creativity in creating nonstandard forms of advertising on the example of ambient media |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-02-22T10:38:49Z |
|