Motywacja finansowa i pozafinansowa w przedsiębiorstwie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jaki, Andrzej
dc.contributor.author Boratyńska Małgorzata
dc.date.accessioned 2014-02-24T14:48:20Z
dc.date.available 2014-02-24T14:48:20Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6275
dc.description.abstract Celem pracy jest próba oceny podstawowych narzędzi systemu wynagradzania obowiązującego w nowoczesnej organizacji i ich odniesienie do przedsiębiorstwa Alima-Gerber S.A. Ocena ta jest ukierunkowana pod kątem motywacyjnego wpływu na pracowników i ich zaangażowania w działalność przedsiębiorstwa. W pracy wykorzystane zostały dokumenty zakładowe z zakresu wartościowania i opisu stanowisk pracy, taryfikatora płac, procedury przeprowadzania szkoleń oraz programu ocen i rozwoju pracowników. Badaniem objęto wszystkie działy firmy, zwracając szczególną uwagę na dział sprzedaży i zatrudnionych tam handlowców, którzy poniekąd stanowią siłę napędową przedsiębiorstwa, poprzez przyjmowanie zleceń produkcyjnych i rozprowadzanie firmowych produktów i ciągłą pogoń za nowymi odbiorcami. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject motywacja pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject oddziaływanie motywacji finansowej i pozafinansowej pl
dc.subject system płac pl
dc.subject oceny pracownicze pl
dc.subject Alima-Gerber S.A. w Rzeszowie pl
dc.subject organizacja przedsiębiorstwa pl
dc.subject ocena systemu motywacyjnego pl
dc.title Motywacja finansowa i pozafinansowa w przedsiębiorstwie pl
dc.title.alternative Financial and nonfinancial motivation in the company en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info