Marketingowa analiza i ocena usług edukacyjnych wybranych szkół wyższych Polski i Ukrainy

Ładowanie...
Miniatura

Data

2007

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Globalizacja oraz postęp technologiczny stwarzają zapotrzebowanie na wysokiej klasy specjalistów. Młodzi ludzie o tym wiedzą i wybierają to, co według ich wymagań jest najlepsze. Obecnie edukacja stała się towarem a młodzież żąda towaru najwyższej jakości. Im lepsze wykształcenie otrzyma młody człowiek, tym większe ma szanse na sukces zawodowy. W dzisiejszych czasach wiedza jest traktowana jako instrument, który pomaga w budowaniu własnej ścieżki kariery. W celu zapewnienia młodzieży rzetelnego wykształcenia placówki edukacyjne mają do dyspozycji szereg możliwości w postaci oferowania studentom dobrych kierunków, programów, ciekawych kursów, dyplomów, praktyk w dobrych przedsiębiorstwach, praktyk zagranicznych. Niniejsza praca ma charakter praktyczny, w przekonaniu autorki uwzględnia informacje najbardziej potrzebne młodym ludziom, podejmującym decyzje edukacyjne. Część badawcza pracy zawiera analizę i wyniki badań opinii studentów na przykładzie WSB-NLU i Szkoły Wyższej (ХІРУП) na Ukrainie na temat jakości usług oferowanych przez te dwie Uczelnie.

Opis

Słowa kluczowe

usługi edukacyjne, odbiorcy usług edukacyjnych, marketing-mix, jakość obsługi klienta, metody oceny usług edukacyjnych, akredytacja, licencjonowanie, nostryfikacja, ocena jakości w szkołach wyższych

Cytowanie