Abstract:
Przedstawiony system to rozbudowana aplikacja wspierająca zarządzanie wszelkiego rodzaju projektami w firmie. Mowa nie tylko o projektach informatycznych oraz obsłudze helpdesk IT, ale o wszystkich wewnętrznych projektach dziejących się w firmie:
PRACOWNIK: planowanie i realizacja szkoleń ; ocena okresowa pracowników ; umieszczanie części plików projektów oraz załączników na serwerze ; wspomaganie konsultacji wewnątrz firmy ; sortowanie, wyszukiwanie oraz zestalanie określonych danych w firmie ; realizacja usług ; koordynacja powierzonych zadań ; umieszczanie projektów na serwerze za pomocą aplikacji.
KIEROWNIK/ADMINISTRATOR: przedstawienie graficzne poczynań projektowych poprzez wykresy 3D w formacie SVG, przegląd danych za pomocą przeglądarki internetowej ; zarządzanie projektami, firmami, użytkownikami, zadaniami, spotkaniami oraz konsultacjami poprzez jeden profil administratora lub kierownika ;
raportowanie błędów i prób oszustwa w bazie na podstawie użytkownika oraz daty i
godziny modyfikacji ; sortowanie, wyszukiwanie oraz zestalanie określonych danych w firmie ; potwierdzanie zamówień, dodanych projektów, firm, użytkowników, spotkań, zadań i konsultacji ; realizacja usług ; kontakty ze stałymi klientami ; raportowanie
błędów, oszustw w firmie ; koordynacja powierzonych zadań ; obliczanie godzin pracy i wynagrodzeń pracowników według podanej stawki ; zarządzanie plikami użytkowników dotyczących określonego projektu.
KLIENT: realizacja wewnętrznych zamówień; obliczanie godzin pracy i wynagrodzeń pracowników według podanej stawki ; wysyłka towarów, wydruk karteczek z adresem konkretnej firmy.