Działania promocyjne Telekomunikacji Polskiej S.A. na tle konkurencji. Wybrane zagadnienia

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Kostrzewa Sebastian
dc.date.accessioned 2014-02-25T09:04:09Z
dc.date.available 2014-02-25T09:04:09Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6302
dc.description.abstract Reklama jest wszelką płatną formą nieosobowego przedstawiania i popierania produktów, usług oraz idei przez określonego nadawcę. Uważana jest za najistotniejszy i najbardziej rozpowszechniony składnik promocji. Poglądy na reklamę podlegają ciągłym zmianom. O ile w latach pięćdziesiątych pojmowano reklamę jako czynnik towarzyszący aktowi kupna – sprzedaży, o tyle począwszy od lat sześćdziesiątych reklama jawi się jako zjawisko kompleksowe, pełniące rozliczne funkcje informacyjne, perswazyjne, komunikacyjne i kulturotwórcze. Reklama rozpowszechnia zarówno produkt, wiedzę o instytucjach, jak i sposób życia. We współczesnym świecie jest nieodłącznym elementem życia wielkich metropolii. Występuje na pograniczu ekonomi, sztuki i kultury. Towarzyszy kwiększości przestrzennych relacji człowieka z otoczeniem. Plakat, neon, wystawa, hasło to fragmenty pejzażu współczesnych miast, które bez reklam są jak martwe. Niektóre pojęciami potocznymi oddziałują nie tylko na świadomość wzrokową, ale i na zasób leksykalny współczesnych ludzi. Reklama wykorzystuje różne sposoby docierania do odbiorcy. Celem pracy jest ukazanie, w jaki sposób, za pomocą jakich form i środków komunikowania, reklama wpływa na decyzje nabywców i postępowanie konsumentów na rynku, czyli jaki maksymalnie wpływ może wywierać reklama na rynek docelowy, w dobie postępującej liberalizacji rynkowej, a także silnie rozwijającej się konkurencji. Za skuteczne uważa się takie działania reklamowe, które w jakimś stopniu prowadzą do skutku zamierzonego jako cel, tzn., które umożliwiają lub ułatwiają jego osiągnięcie, bądź też powodują jego osiągnięcie, całkowite lub częściowe. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem pl
dc.subject reklama pl
dc.subject formy reklamy pl
dc.subject skuteczność i efektywność reklamy pl
dc.subject modele ekonometryczne pl
dc.subject Telekomunikacja Polska S.A. pl
dc.title Działania promocyjne Telekomunikacji Polskiej S.A. na tle konkurencji. Wybrane zagadnienia pl
dc.title.alternative The promotive working of TP S.A. on background of competition. The chosen questions en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info