System działań promocyjnych on-line przedsiębiorstwa na przykładzie firmy "Kowalstwo Artystyczne" w Iwkowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan W.
dc.contributor.author Mida Marek
dc.date.accessioned 2014-02-25T09:19:04Z
dc.date.available 2014-02-25T09:19:04Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6303
dc.description.abstract W warunkach konkurencji istotnym i skutecznym sposobem wprowadzenia firmy na konkretny segment rynku jest wykorzystanie strategii promocyjnej. Układa się ona w kompozycję promotion-mix, składającą się z reklamy, promocji sprzedaży, public relations i promocji osobistej. Coraz częściej obserwuje się zmianę zachowań klientów związanych ze zbyt dużym stopniem nasycenia tradycyjnymi narzędziami promocji. Z kolei klienci korzystniej postrzegają działania promocyjne prowadzone za pośrednictwem Internetu i promocji on-line. W dobie dynamicznego rozwoju technologii informatycznych coraz powszechniejsze zastosowanie mają elektroniczne media kontaktu firmy z rynkiem. W praktyce tworzą one nowe możliwości zastosowania w marketingu szczególnie istotne dla przedsiębiorstw działających na rynku. Należy do nich w szczególności Internet, a dokładniej jego część nazywana ogólnoświatową siecią - Word Wide Web. Szczególnie istotnym instrumentem w marketingu on-line są dostępne dla użytkowników prywatnych strony WWW przedsiębiorstw, na których znajdują się informacje o firmie, jej produktach oraz adresy elektroniczne, pod którymi klienci mogą składać zamówienia. Korzyści są wiec ogromne, zwłaszcza dla małych firm, firmy coraz częściej decydują się na ten rodzaj promocji swojego przedsiębiorstwa co w przeważającej mierze przynosi im wymierne korzyści. Celem niniejszej pracy jest analiza działań promocyjnych małej firmy z branży kowalstwa artystycznego, dokonana za pośrednictwem promocji internetowej w latach 2002-2006 oraz przedstawienie efektów tych działań zastosowanych przez niniejszą firmę. W pracy postawiono dwie hipotezy badawcze : 1.Czy w badanym przedsiębiorstwie występuje potrzeba promocji internetowej? 2. Czy realizacji promocji on-line w przedsiębiorstwie przyczynia się do lepszej efektywności opisywanej organizacji? pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject promocja jako system komunikacji z otoczeniem pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject marketing pl
dc.subject reklama pl
dc.subject public relations pl
dc.subject promocja w Internecie pl
dc.subject narzędzia promocji on-line pl
dc.subject Firma "Kowalstwo artystyczne" w Iwkowej pl
dc.title System działań promocyjnych on-line przedsiębiorstwa na przykładzie firmy "Kowalstwo Artystyczne" w Iwkowej pl
dc.title.alternative System of on-line promotional operations enterprise based on the example "Kowalstwo Artystyczne" in Iwkowa pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info