Aspekt motywacji i znaczenie satysfakcji pracownika w zarządzaniu organizacją

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Woźniak, Dariusz
dc.contributor.author Kuśnierz, Monika
dc.date.accessioned 2014-02-25T11:58:02Z
dc.date.available 2014-02-25T11:58:02Z
dc.date.issued 2011-08-01 09:31:30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6331
dc.description.abstract W niniejszej pracy starałam się zaprezentować ważne moim zdaniem zagadnienia, takie jak: teorie motywacji i jej znaczenie; instrumenty, jakie można zastosować w skutecznym motywowaniu pracowników oraz znaczenie satysfakcji pracowników. Część empiryczną poświęciłam badaniu mającemu na celu ocenę systemu motywowania firmy zlokalizowanej w Nowym Sączu, poprzez zbadanie poziomu satysfakcji pracowników tej firmy. Badanie zostało przeprowadzone w maju 2011 roku na terenie wyżej wspomnianej firmy nowosądeckiej w Dziale Badań i Rozwoju. W badaniu posłużyłam się kwestionariuszem ankiety, którego źródłem jest książka Pani Dr M. W. Kopertyńskiej pod tytułem: „Motywowanie pracowników. Teoria i praktyka”. Głównym celem przeprowadzonego badania była ocena istniejącego sytemu motywowania poprzez zbadanie poziomu satysfakcji pracownika oraz weryfikacja hipotez na podstawie uzyskanych wyników badań pierwotnych. Podstawowy wniosek, jaki nasuwa się po analizie przeprowadzonego badania brzmi następująco: poziom satysfakcji pracowników Działu Badań i Rozwoju badanej firmy, utrzymuje się na dość wysokim poziomie, aczkolwiek nie jest doskonały. Z przeprowadzonego badania wyraźnie wynika, że istnieją obszary wymagające pracy i modyfikacji. pl
dc.description.abstract In this paper, I tried to show in my opinion, important issues such as: theories of motivation and its importance; instruments that can be used effectively to motivate our employees and the importance of employee satisfaction. Devoted part of an empirical study designed to assess the system of incentives for companies located in Nowy Sącz, and by examining the level of satisfaction of employees. The survey was conducted in May 2011 in the above mentioned companies Nowy Sącz Department of Research and Development. The study used the questionnaire survey, whose source is the book Mrs. Dr. M.W. Kopertyńskiej titled "Motivating employees. Theory and Practice ". The main objective of the study was to evaluate the existing system of incentives by examining the level of employee satisfaction and verification of hypotheses based on the results of primary studies. The basic conclusion which arises after the analysis of the study is as follows: the level of employee satisfaction Research and Development Department's study, remains quite high, although not perfect. The study clearly shows that there are areas that require work and modifications. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject motywacja pl
dc.subject motywowanie pl
dc.subject satysfakcja z pracy pl
dc.subject system motywacyjny pl
dc.subject ankieta audytoryjna pl
dc.subject motivation pl
dc.subject motivating pl
dc.subject motivation system pl
dc.subject employee satisfaction pl
dc.subject survey method auditorium pl
dc.title Aspekt motywacji i znaczenie satysfakcji pracownika w zarządzaniu organizacją pl
dc.title.alternative Motivation aspects and the importance of employee satisfaction in management of the organization pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-25T09:55:58Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info