Abstract:
Celem pracy była próba przygotowania biznes planu dla podejmowanej działalności 360-Nauka jazdy. Dlatego uwaga została skupiona na poznaniu metodyki budowania biznes planu, w tym takich faz jak inkubacja pomysłu oraz projekcja finansowa planowania przedsięwzięcia, którego istotą będzie wprowadzenie na rynek szkoły jazdy, odbiegającej swymi jakościowymi charakterystykami od rozwiązań konkurencji. Będzie ona świadczyła kompletny wachlarz usług dotyczących szkolenia kierowców, ale jej głównym atutem ma być indywidualne podejście do trybu nauczania i problemów osoby szkolonej. Opracowany biznes plan pozwala zapoznać się z tokiem postępowania w procesie planowania. W pracy wykorzystano analizę literatury przedmiotu, analizę aktów prawnych, analizę raportów strategicznych dotyczących funkcjonowania gospodarki krajowej i regionalnej. Przeprowadzone badania w trakcie tworzenia biznes planu pozwoliły zauważyć, iż
aby osiągnąć sukces przy wprowadzaniu na rynek nowej firmy należy wziąć pod uwagę
przede wszystkim konkurencję i wzrost wymagań konsumentów. Dlatego niezmiernie ważne
jest posiadanie rozległej wiedzy z zakresu prowadzenia biznesu.