Zarządzanie produktem w przedsiębiorstwach na podstawie analizy treści artykułów w "Media & Marketing Polska"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Kulig Paweł
dc.date.accessioned 2014-02-26T10:23:12Z
dc.date.available 2014-02-26T10:23:12Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6406
dc.description.abstract Planowanie marketingu-mix rozpoczyna się od sformułowania oferty zaspokajającej aktualne i przyszłe potrzeby klientów docelowych. Bardzo ważnym czynnikiem tej oferty jest produkt. Z produktem związane jest szereg podejmowanych działań i decyzji noszących nazwę strategii produktu. Strategia produktu jest częścią strategii marketingowej. Ta z kolei jest ściśle związana ze strategią całościową przedsiębiorstwa, którą tworzy się w oparciu o główne cele przedsiębiorstwa. We właściwym kształtowaniu marketingowej strategii produktu szczególnie ważne jest uwzględnienie analizy cyklu życia produktów, struktury produktu, szerokości i głębokości asortymentu. W ramach strategii produktu powinno się podejmować decyzje przy zachowaniu zasady pełnego zrozumienia oczekiwań konsumentów. Warte podkreślenia jest fakt, iż sukces strategii marketingowej produktu zależy przede wszystkim od ludzkich zdolności i talentu. Współcześnie w budowaniu strategii produktu bardzo ważny jest klient. Dlatego istotne jest w początkowym etapie kształtowania strategii właściwa koordynacja decyzji dotyczących poszczególnych pozycji produktowych, linii i asortymentu. Niniejsza praca ma charakter teoretyczny jak i poznawczy. Część teoretyczna dotyczy decyzji w zakresie zarządzania produktem, które są przede wszystkim związane z tworzeniem, wprowadzeniem i utrzymaniem produktów na rynku. W części praktycznej dokonano próby oceny zagadnień zarządzania produktem, jakie są poruszane w fachowym czasopiśmie marketingowym „ Media & Marketing Polska”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject produkt pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject cykl życia produktu pl
dc.subject opakowanie i marka pl
dc.subject kształtowanie struktury produktu pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject strategia produktu pl
dc.subject „Media & Marketing Polska" pl
dc.title Zarządzanie produktem w przedsiębiorstwach na podstawie analizy treści artykułów w "Media & Marketing Polska" pl
dc.title.alternative Product Management in companies on the analysis of press article in "Media @ Marketing Poland" en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info