Efektywne wykorzystanie reklamy internetowej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Wrzałka, Małgorzata
dc.date.accessioned 2014-02-26T13:49:07Z
dc.date.available 2014-02-26T13:49:07Z
dc.date.issued 2011-07-11 09:29:09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6427
dc.description.abstract Przedmiotem niniejszej pracy były rozważania dotyczące efektywności oraz wykorzystania reklamy internetowej. Dokładna analiza badań wtórnych oraz pierwotnych umożliwiła stworzyć pracę, która w precyzyjny sposób omawia i wyjaśnia postawiony problem i związane z nim zagadnienia. Teoretyczna część pracy obejmuje zagadnienia dotyczące komunikacji marketingowej, jej zastosowania w hipermedialnym środowisku komputerowym, jej efektywności oraz skuteczności. W drugim rozdziale opisana została historia rozwoju Internetu, scharakteryzowano także rynek reklamy internetowej w Polsce i na świecie. Przedstawiono i dokładnie opisano formy reklamy online, a także wytyczne dotyczące projektowania kampanii promocyjnej w Internecie. Empiryczna część pracy zawiera opracowanie przeprowadzonych badań pierwotnych dotyczących opinii, wykorzystania i efektywności reklamy internetowej. W rozdziale czwartym, na podstawie danych uzyskanych z badania zaproponowano rozwiązania odnoszące się do działań poprzedzających zaprojektowanie kampanii promocyjnej w Internecie, projektowania kampanii, a także sposoby jej kontroli i oceny. pl
dc.description.abstract The object of this work were considerations of effectiveness and the use of online advertising. A thorough analysis of secondary and primary research has enabled to create work that in a precise manner explains the problem and related issues. The theoretical part of the work involves issues relating to marketing communications, its use in computing environment, its efficiency and effectiveness. In the second chapter was described the history of Internet development, characterized the Internet advertising market in Poland and worldwide. Was presented and thoroughly described the form of online advertising, as well as guidelines for designing a promotional campaign on the Internet. The empirical part of the work includes the development of studies and analysis of immediate research on the opinion, the use and effectiveness of online advertising. In chapter four, based on data obtained from the study there were suggested solutions relating to activities prior to designing a promotional online campaign, designing the campaign via Internet, as well as ways of monitoring and evaluation online marketing activities. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.subject marketing internetowy pl
dc.subject reklama w internecie pl
dc.subject kampania promocyjna pl
dc.subject efektywność reklamy pl
dc.subject marketing communications pl
dc.subject internet marketing pl
dc.subject online advertising pl
dc.subject promotional campaign pl
dc.subject advertising effectiveness pl
dc.title Efektywne wykorzystanie reklamy internetowej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem pl
dc.title.alternative Effective use of online advertising in communication of company with the market pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-26T13:33:17Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info