Doskonalenie obsługi klienta na przykładzie Banku PKO BP

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Emerling Barbara
dc.date.accessioned 2014-02-27T07:53:02Z
dc.date.available 2014-02-27T07:53:02Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6469
dc.description.abstract Poznanie potrzeb klientów to ciągła troska każdej instytucji biznesowej. Pozyskanie nowych i utrzymanie dotychczasowych klientów związane jest z szeregiem działań takich jak: zainteresowanie klienta ofertą, sprzedaż i obsługa po sprzedaży, prezentowanie działań promocyjnych czy oferowanie specjalnych propozycji dla stałych klientów. Wszystkie te czynności można zaliczyć do nowoczesnego podejścia do obsługi klientów, jednak na każdym etapie rozwoju bank uczy się jak zaspokajać potrzeby klientów i jak budować pozytywne relacje między sobą. Niniejsza praca ma na celu zaprezentowanie możliwości doskonalenia obsługi klienta poprzez budowanie relacji między bankiem a klientem, na przykładzie banku PKO BP. Wybór banku jest spowodowany faktem, iż obsługa klienta w tej instytucji jest traktowana bardzo poważnie i z dużą odpowiedzialnością. Wynika to z faktu, iż instytucja ta posiada ponad 8,5 mln klientów, których potrzeby i oczekiwania pragnie zaspokoić. Celem pracy jest ukazanie faktycznego stanu procesów obsługi klienta zachodzących w banku. W pracy uwzględniono również opinie klientów PKO BP dotyczącą rozwoju jaki umożliwia im organizacja. Hipoteza badawcza, która została przyjęta w pracy brzmi następująco: „Obsługa klienta banku PKO BP wpływa na relacje między klientem a bankiem”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject bankowość pl
dc.subject strategie rozwoju pl
dc.subject struktura organizacyjna banku pl
dc.subject strategie marketingowe banków pl
dc.subject produkt bankowy pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject system obsługi klienta pl
dc.subject CRM w banku pl
dc.subject PKO BP pl
dc.title Doskonalenie obsługi klienta na przykładzie Banku PKO BP pl
dc.title.alternative Improving Serving Customers on the example of Bank PKO BP en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info