Marketing społecznościowy jako narzędzie wykorzystywane w procesie kreowania i podtrzymywania wizerunku marki
Ładowanie...
Data
2011-07-04 15:16:39
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Bezpośrednim celem rozważań stanie się ewaluacja roli marketingu społecznościowego, jako środka, pomagającego w procesie kreowania oraz podtrzymywania wizerunku danej marki.
Część badawcza poniższej pracy oparta zostanie na przedstawieniu szczegółowej
analizy przeprowadzonego badania, za pomocą zbierania danych ze źródeł pierwotnych, a
więc dzięki ankiecie bezpośredniej. Przeprowadzona została ona na próbie dwustu
sześćdziesięciu siedmioosobowej grupie badawczej, składającej się z użytkowników
portali społecznościowych, w wieku od 18-55 roku życia. Analiza uzyskanych za jej
pomocą danych przedstawiona zostanie w formie opisowej, graficznej oraz tabelarycznej.
Wyniki tego badania, będą podstawą do częściowego określenia roli oraz wpływu
marketingu społecznościowego na proces budowania oraz podtrzymywania wizerunku
danej marki oraz dodatkowego oszacowania, czy działania te posiadają oddźwięk
pozytywny, czy też negatywny na postrzeganie marek przez jej potencjalnych nabywców.
Z uwagi na charakter pracy, jak i stosunkowo krótki okres występowania tego zjawiska,
głównym źródłem informacji jest sam Internet oraz dzieła obcojęzyczne, które użyte
zostaną przede wszystkim w drugim rozdziale tej pracy.
Opis
Słowa kluczowe
marketing społecznościowy, kreowanie marki, marka