Sponsoring sportowy jako element komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z rynkiem na przykładzie UEFA CHAMPIONS LEAGUE

Ładowanie...
Miniatura

Data

2007

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

W niniejszej pracy zostały omówione zagadnienie sponsoringu sportowego jako element komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z rynkiem na przykładzie UEFA CHAMPIONS LEAGUE. UEFA CHAMPIONS LEAGUE to nazwa rozgrywek piłkarskiej ligi mistrzów, najpopularniejsze i najbardziej prestiżowe rozgrywki piłki klubowej na świecie. Do analizy poszczególnych sponsorów wykorzystano dane zespołów z sezonu 2005/2006, które występowały w tym okresie w UEFA CHAMPIONS LEAGUE Głównym celem pracy jest ukazanie sponsoringu sportowego jako elementu strategii marketingowej przedsiębiorstw, które angażują się w sponsoring. Omówienie poszczególnych sponsorów a także analiza branżowa pokazuje, jakie cele stawiają sobie przedsiębiorstwa inwestując w sponsoring a także, jaką rolę sponsoring odgrywa w ich strategii marketingowej.

Opis

Słowa kluczowe

sponsoring sportowy, komunikacja marketingowa, promotion-mix, Union of European Football Assiocia tions (UEFA), UEFA CHAMPIONS LEAGUE

Cytowanie