Sponsoring sportowy jako element komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z rynkiem na przykładzie UEFA CHAMPIONS LEAGUE

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor wiktor, Jan
dc.contributor.author Ludwin Mateusz
dc.date.accessioned 2014-02-27T20:50:18Z
dc.date.available 2014-02-27T20:50:18Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6506
dc.description.abstract W niniejszej pracy zostały omówione zagadnienie sponsoringu sportowego jako element komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z rynkiem na przykładzie UEFA CHAMPIONS LEAGUE. UEFA CHAMPIONS LEAGUE to nazwa rozgrywek piłkarskiej ligi mistrzów, najpopularniejsze i najbardziej prestiżowe rozgrywki piłki klubowej na świecie. Do analizy poszczególnych sponsorów wykorzystano dane zespołów z sezonu 2005/2006, które występowały w tym okresie w UEFA CHAMPIONS LEAGUE Głównym celem pracy jest ukazanie sponsoringu sportowego jako elementu strategii marketingowej przedsiębiorstw, które angażują się w sponsoring. Omówienie poszczególnych sponsorów a także analiza branżowa pokazuje, jakie cele stawiają sobie przedsiębiorstwa inwestując w sponsoring a także, jaką rolę sponsoring odgrywa w ich strategii marketingowej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject sponsoring sportowy pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject promotion-mix pl
dc.subject Union of European Football Assiocia tions (UEFA) pl
dc.subject UEFA CHAMPIONS LEAGUE pl
dc.title Sponsoring sportowy jako element komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z rynkiem na przykładzie UEFA CHAMPIONS LEAGUE pl
dc.title.alternative Sport sponsorship as one of the elements of marketing communication between the company and the market one example of UEFA CHAMPIONS LEAGUE en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info