dc.contributor.advisor |
wiktor, Jan |
|
dc.contributor.author |
Ludwin Mateusz |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-27T20:50:18Z |
|
dc.date.available |
2014-02-27T20:50:18Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6506 |
|
dc.description.abstract |
W niniejszej pracy zostały omówione zagadnienie sponsoringu sportowego jako element komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z rynkiem na przykładzie UEFA CHAMPIONS LEAGUE. UEFA CHAMPIONS LEAGUE to nazwa rozgrywek piłkarskiej ligi mistrzów, najpopularniejsze i najbardziej prestiżowe rozgrywki piłki klubowej na świecie. Do analizy poszczególnych sponsorów wykorzystano dane zespołów z sezonu 2005/2006, które występowały w tym okresie w UEFA CHAMPIONS LEAGUE Głównym celem pracy jest ukazanie sponsoringu sportowego jako elementu strategii marketingowej przedsiębiorstw, które angażują się w sponsoring. Omówienie poszczególnych sponsorów a także analiza branżowa pokazuje, jakie cele stawiają sobie przedsiębiorstwa inwestując w sponsoring a także, jaką rolę sponsoring odgrywa w ich strategii marketingowej. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
sponsoring sportowy |
pl |
dc.subject |
komunikacja marketingowa |
pl |
dc.subject |
promotion-mix |
pl |
dc.subject |
Union of European Football Assiocia tions (UEFA) |
pl |
dc.subject |
UEFA CHAMPIONS LEAGUE |
pl |
dc.title |
Sponsoring sportowy jako element komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z rynkiem na przykładzie UEFA CHAMPIONS LEAGUE |
pl |
dc.title.alternative |
Sport sponsorship as one of the elements of marketing communication between the company and the market one example of UEFA CHAMPIONS LEAGUE |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |