Analiza instrumentów promocji internetowej organizacji non-profit - Fundacji "Mam Marzenie"

Brak miniatury

Data

2007

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Internet jako globalna sieć teleinformatyczna, już u swojego zarania miał służyć jako medium komunikacyjne, łączące ludzi na całym świecie. Cel ten został osiągnięty z odczuwalnym skutkiem w wielu aspektach ludzkiego życia. Miliony ludzi na całym świecie mogą w każdej chwili, w czasie rzeczywistym połączyć się ze sobą i komunikować bez względu na bariery geograficzne czy ograniczenia czasowe. Internet to również olbrzymie zasoby wiedzy udostępniane przez jednych użytkowników innym, tej wiedzy poszukującym. Jest to również przestrzeń, w której ludzie mogą wyrazić w sposób otwarty własne zdanie, poglądy, opinie. Ale Internet to także doskonałe medium promocyjne, dające możliwość zaprezentowania własnej osoby, organizacji komercyjnej czy non-profit szerokiemu ogółu użytkowników, przy niejednokrotnie bardzo niskich kosztach promocji. Celem niniejszej pracy magisterskiej jest zbadanie, w jaki sposób organizacja non-profit wykorzystuje promocyjne przestrzeń Internetu, jakich instrumentów promocji internetowej używa, aby komunikować własne przesłanie do otaczających ją grup otoczenia. Następnie dokonanie oceny ich wykorzystania i zaprezentowanie odpowiednich zmian, które uwzględniać będą opinie przedstawicieli grup otoczenia oraz światowe tendencje w zakresie promocji internetowej. Organizacją non-profit, będącą przedmiotem badań empirycznych jest Fundacja „Mam Marzenie”.

Opis

Słowa kluczowe

organizacje non-profit, promocja, promocja w Internecie, Fundacja „Mam Marzenie”, polskie organizacje non-profit

Cytowanie