Rola i wpływ postrzegania własnej osobowości na wybór marek

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Sarama, Robert
dc.date.accessioned 2014-02-28T07:15:50Z
dc.date.available 2014-02-28T07:15:50Z
dc.date.issued 2011-07-03 12:28:58
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6518
dc.description.abstract Tematem poniższej pracy jest wpływ oraz rola osobowości człowieka na wybierane przez niego marki. Autor poprzez skupienie się na zjawiskach bezpośrednio wpływających, zarówno na kształtowanie się temperamentu, natury człowieka oraz całego przebiegu procesu decyzyjnego, będzie starał się dowieść ich wzajemnej korelacji. Bezpośrednim celem owej pracy jest bowiem oszacowanie roli, jaką odgrywa osobowość człowieka i to, jak on sam ją postrzega oraz czy i w jakim stopniu wpływa to na jego decyzje zakupowe. Opisywane przez autora zjawisko jest bardzo istotnym aspektem w analizowaniu zachowań konsumenckich oraz staje się coraz ważniejszym elementem oddziaływającym na podejmowane decyzje, bardzo często zastępując tradycyjne czynniki kształtujące proces decyzyjny, takie jak : cena produktu, jego jakość, czy też dostępność. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject osobowość pl
dc.subject marka pl
dc.subject temperament pl
dc.subject podejmowanie decyzji pl
dc.subject zakupy pl
dc.title Rola i wpływ postrzegania własnej osobowości na wybór marek pl
dc.title.alternative The role of perceiving one's own personality and its influence on brand choices pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-27T10:13:03Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info