Diagnoza potencjału strategicznego przedsiębiorstw handlowych w Brzesku

Ładowanie...
Miniatura

Data

2007

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Sektor handlu współczesnej gospodarki jest niezwykle zróżnicowany. Funkcjonujące małe podmioty gospodarcze „konkurują” z dużymi sieciami koncernów międzynarodowych, które zazwyczaj dyktują warunki pozostałym uczestnikom rynkowym. Sytuacja ta powoduje, że globalny układ sił w gospodarce przechodzi szereg przemian. Ciągłe zmiany w sektorze handlu wywołują rosnące zainteresowanie problematyką funkcjonowania tego sektora. Niniejsza praca ma odpowiedzieć na pytania: czy działalność handlowa pojedynczych, małych podmiotów jest opłacalna i czy warto inwestować w tym sektorze? Celem tej pracy jest dokonanie oceny funkcjonowania przedsiębiorstw handlowych tworzących brzeski sektor sklepów papierniczych zakładając, że: prowadzenie przedsiębiorstwa handlowego pozwala osiągnąć zadowalające zyski; działalność w sektorze papierniczym w Brzesku daje możliwości rozwoju; przedsiębiorstwa działające w sektorze sklepów papierniczych w Brzesku są rentowne;

Opis

Słowa kluczowe

zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem, metody analizy strategicznej, przedsiębiorstwo handlowe, sklepy papiernicze, analiza branży

Cytowanie