Analiza strategiczna firmy Orbis Hotele

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Kowalski Jakub
dc.date.accessioned 2014-03-01T21:23:32Z
dc.date.available 2014-03-01T21:23:32Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6603
dc.description.abstract Niniejsze opracowanie poświęcone zostało zagadnieniu analizy strategicznej przedsiębiorstwa, w ujęciu teoretycznym oraz praktycznym. Omówione w nim zostały zagadnienia związane z analizą strategiczną, strategią jako taką oraz dokładnie scharakteryzowane poszczególne metody analizy strategicznej. Informacje teoretyczne zostały zastosowane w praktyce podczas procesu przeprowadzania analizy strategicznej podmiotu Orbis Hotele wchodzącego w skład Grupy Hotelowej Orbis S.A. Zagadnienia analizy strategicznej są nieustannie aktualne ze względu na fakt, iż wobec wciąż rosnącej konkurencji analiza strategiczna prowadzona systematycznie nabiera ogromnego znaczenia dla procesu zarządzania przedsiębiorstwem, wytyczania nowych celów i strategii a także unikania błędów. Jako przykład wybrane zostało przedsiębiorstwo z dużą tradycją, o wysoko rozwiniętej strukturze, będące spółką akcyjna (co poważnie ułatwia dostęp do materiałów źródłowych) a także jest otwarte na współprace oraz nowe koncepcje. Grupa Orbis S.A. jest ponadto przedsiębiorstwem, które systematycznie analizuje wszelkie zachodzące wewnątrz procesy i ma bogate doświadczenie w kwestii dokonywania analiz strategicznych dotyczących samego przedsiębiorstwa jak i otoczenia rynkowego. Celem pracy jest diagnoza pozycji strategicznej Orbis Hotele oraz zaproponowanie rozwiązań, które będą sprzyjały rozwojowi badanego przedsiębiorstwa w najbliższych latach. Teza stawiana na potrzeby opracowania zakłada, że analiza strategiczna jest narzędziem bardzo skutecznym i służy rozpoznaniu sytuacji na rynku, szans i zagrożeń płynących z otoczenia a także pomaga określić mocne i słabe strony firmy. Dzięki orientacji w sytuacji na rynku oraz w branży, w której działa przedsiębiorstwo można celniej kreować działalność marketingową oraz przygotować przedsiębiorstwo na okoliczność możliwych zmian w trendach rynkowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject strategia przedsiębiorstwa pl
dc.subject firmy Orbis S.A. pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject analiza SPACE pl
dc.subject organizacja przedsiębiorstwa pl
dc.subject zasoby finansowe pl
dc.subject technologie pl
dc.subject kapitał ludzki pl
dc.subject analiza kluczowych czynników sukcesu ( KCS ) pl
dc.subject macierz BCG pl
dc.title Analiza strategiczna firmy Orbis Hotele pl
dc.title.alternative Strategic analysis for Orbis Hotele en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info