dc.contributor.advisor |
Czarnecki Piotr |
|
dc.contributor.author |
Szymbara Katarzyna |
pl |
dc.date.accessioned |
2014-03-04T07:53:34Z |
|
dc.date.available |
2014-03-04T07:53:34Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6673 |
|
dc.description.abstract |
Rozwój gospodarki rynkowej oraz wzrost konkurencji na rynku wymusza na przedsiębiorstwach zmiany w procesach zarządzania. Sukces przedsiębiorstw opiera się dzisiaj na sprawnym zarządzaniu rozumianym jako wiedza i umiejętność sterowania zasobami, procesami i informacjami w burzliwym otoczeniu. Nowoczesne zarządzanie to zarządzanie strategiczne polegające na tworzeniu wielokierunkowych strategii uwzględniających przyszłe zmiany w otoczeniu i w przedsiębiorstwie, aby przechwycić wszystko to co jest niezbędne w budowaniu przyszłości przedsiębiorstwa. Skutecznym działaniem w procesie zarządzania strategicznego jest systematyczna analiza strategiczna będąca zbiorem metod prowadzących do zdiagnozowania przedsiębiorstwa i jego otoczenia. Szeroki wachlarz techniki metod analizy pozwala na zbadanie i ocenę przyszłych stanów wybranych domen przedsiębiorstwa i jego otoczenia z punktu widzenia możliwości przetrwania i rozwoju. Celem niniejszej pracy jest dokonanie analizy strategicznej metodą SWOT na przykładzie Firmy ASTRA Sp. z o.o. i wybranie dalszej strategii działania. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject.ddc |
zarządzanie strategiczne |
pl |
dc.subject.ddc |
metody analizy strategicznej |
pl |
dc.subject.ddc |
firma "Astra" |
pl |
dc.subject.ddc |
analiza SWOT |
pl |
dc.title |
Analiza SWOT na przykładzie Spółki z o.o. Astra w Nawojowej |
pl |
dc.title.alternative |
The SWOT analysis for „Astra” Ltd. in
Nawojowa |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |