Zastosowanie narzędzi promocji w marketingu terytorialnym (na przykładzie gminy Tarnów)

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Nosek, Patrycja
dc.date.accessioned 2014-03-04T15:06:03Z
dc.date.available 2014-03-04T15:06:03Z
dc.date.issued 2011-06-18 13:22:45
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6703
dc.description.abstract Aktualnie waga i znaczenie marketingu terytorialnego jest na tyle duża, że nie można ignorować jego istnienia. Dlatego też celem pracy jest zbadanie, w jaki sposób kreowany jest obecnie wizerunek gminy Tarnów. Cel ten zostanie osiągnięty poprzez analizę działań podejmowanych przez odpowiedzialne za promocję jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego. Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym przeanalizowano istotę oraz znaczenie marketingu terytorialnego. W tej części pracy opisano także cele i funkcje, jakie stawiane są przed marketingiem terytorialnym. Przedstawiono także segmenty docelowe oraz strukturę produktu w marketingu terytorialnym. Ukazano również marketing terytorialny jako ważny element aktywizacji gospodarczej jednostki samorządowej. W rozdziale drugim przeanalizowano sposoby promowania samorządu lokalnego. Opisano cele i zakres działań promocyjnych, a także funkcje jakie wypełnia promocja w marketingu terytorialnym. Scharakteryzowano także narzędzia i techniki wykorzystywane w promocji. W rozdziale trzecim scharakteryzowano gminę Tarnów, pod kątem walorów przyrodniczych, historycznych i turystycznych. Opisano główne założenia promocji, a także koncepcje marketingu-mix dla regionu tarnowskiego. Rozdział czwarty to próba przedstawienia sposobu wykorzystania elementów marketingu terytorialnego przez gminę Tarnów. Opisano sposoby i metody kreowania wizerunku gminy wśród mieszkańców oraz sposoby docierania z informacją do osób spoza miasta. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing terytorialny pl
dc.subject rozwój regionalny pl
dc.subject promocja pl
dc.subject gmina pl
dc.title Zastosowanie narzędzi promocji w marketingu terytorialnym (na przykładzie gminy Tarnów) pl
dc.title.alternative The application of promotion instruments in territorial marketing as exemplified by Tarnów municipality pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-04T12:16:50Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info