dc.contributor.advisor |
Głuc, Krzysztof |
|
dc.contributor.author |
Fecko, Piotr |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-05T13:42:03Z |
|
dc.date.available |
2014-03-05T13:42:03Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-23 14:24:40 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6725 |
|
dc.description.abstract |
Poniższa praca dotyczy stosowania instrumentów marketingowych tj. produkt, cena, dystrybucja, promocja, które przedsiębiorstwa stosują w celu realizacji celów marketingowych na docelowym rynku działania. Ostatni rozdział, a więc część praktyczna została napisana na podstawie strony internetowej Hotelu Prezydent SPA & Wallnes oraz kilkudniowego pobytu w tymże hotelu. Główny wniosek z pracy jest taki, iż aby firma dobrze prosperowała musi mieć przede wszystkim bardzo dobry plan i strategię marketingową, które biorą pod uwagę środowisko rynkowe, zachowania konkurencji oraz koszty. Omawiany hotel wykorzystuje powyższą strategię, oddziałuje na rynek poprzez zastosowanie określonego w programie marketingowym, skoordynowanego zestawu narzędzi marketingowych, dlatego posiada dużą renomę i jego marka jest powszechnie znana nawet wśród klientów zagranicznych. |
pl |
dc.description.abstract |
The following thesis concentrates on the application of marketing instruments such as: product, price, distribution, promotion, which companies use in order to accomplish their marketing goals on their designated market. The last chapter is based on the example of the President SPA & Wellness Hotel website and a few- day stay in that hotel. The main conclusion of my thesis is that, every firm, which wants to prosper in a good condition, first of all, has to have a very good plan and marketing strategy, which takes into the consideration market environment, behavior of the rivals and expenses. The presented hotel makes use of the above strategy and affects the market by using a set of marketing tools that are specified in a marketing program and coordinated. That is why it has a good reputation and its brand is well known even among foreign customers. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
instrumenty marketingowe |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
produkt |
pl |
dc.subject |
cena |
pl |
dc.subject |
dystrybucja |
pl |
dc.subject |
promocja |
pl |
dc.subject |
oddziaływanie na rynek |
pl |
dc.subject |
marketing instruments |
pl |
dc.subject |
product |
pl |
dc.subject |
price |
pl |
dc.subject |
distribution |
pl |
dc.subject |
promotion |
pl |
dc.subject |
impact on the market |
pl |
dc.title |
Istota marketingu mix na przykładzie Hotelu Prezydent w Krynicy Zdroju |
pl |
dc.title.alternative |
The essence of marketing mix on the example of the President Hotel in Krynica Zdrój |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-03-05T10:41:20Z |
|