Wpływ kryzysu finansowego 2007-2010 na rynek motoryzacyjny

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Woźniak, Dariusz
dc.contributor.author Piotrowski, Dominik
dc.date.accessioned 2014-03-06T09:48:37Z
dc.date.available 2014-03-06T09:48:37Z
dc.date.issued 2011-06-04 11:19:15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6732
dc.description.abstract Celem pracy jest ukazanie zachowań ludzi w czasie kryzysu i odpowiedź na pytanie, „czy kryzys i stan gospodarki wpływa na popyt na takie dobro, jakim są samochody”. Aby uzyskać dane odpowiadające na cel pracy posłużyłem się analizą danych, wywiadem oraz narzędziami statystycznymi. W pracy, w pierwszym rozdziale, ukazuję efekt wielkiego kryzysu lat 20-30 oraz późniejszych. Przemiany jakie zaszły podczas tego kryzysu, rozwój gospodarki podczas kryzysu oraz po nim, a także jego konsekwencje. W drugim rozdziale ukazuję historię motoryzacji, przemiany, jakie zachodziły w początkowych pojazdach zwanych samochodem, a także przemiany we współczesnych samochodach. W trzecim rozdziale mojej pracy na podstawie przeprowadzonej rozmowy, ukazuję wpływ kryzysu na sprzedaż i produkcję aut, na przykładzie Toyoty. Również staram się sprawdzić za pomocą narzędzi statystycznych czy istnieje zależność pomiędzy sprzedażą nowych samochodów, a wartościami PKB. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject kryzysy gospodarcze pl
dc.subject cykl koniunkturalny pl
dc.subject motoryzacja pl
dc.subject samochody pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.title Wpływ kryzysu finansowego 2007-2010 na rynek motoryzacyjny pl
dc.title.alternative An impact of the financial crisis 2007-2010 on the automobile industry pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-03-05T10:41:12Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info