Analiza wizerunku stacji radiowej na przykładzie Radia Eska

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wdowiak, Wojciech
dc.contributor.author Sadowa Ewa
dc.date.accessioned 2014-03-06T14:04:04Z
dc.date.available 2014-03-06T14:04:04Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6744
dc.description.abstract Przed rokiem 1989 funkcjonowanie rynku radiowo- telewizyjnego było bardzo proste ze względu na prawo, które je regulowało. Państwo posiadało monopol, czego skutkiem było istnienie jedynie mediów państwowych. W 1939 roku weszła w życie ustawa, dzięki której zdołano uregulować wszystkie problemy związane z prawidłowym funkcjonowaniem mediów elektronicznych. Do głównych zadań radiofonii i telewizji należały między innymi dostarczanie informacji, rozrywki oraz popieranie nowych inicjatyw na rynku. W pracy skoncentrowano się na zagadnieniach związanych z rynkiem radiowym, jako unikalnym medium. Jego unikalność przejawia się przede wszystkim w dostępności do radia - można go słuchać niemal w każdym miejscu i o każdej porze. Słuchanie radia pobudza wyobraźnię, a co najważniejsze jego słuchanie nie przeszkadza w wykonywaniu innych czynności. Radio jest medium bardzo dynamicznym i dociera do bardzo szerokiego grona odbiorców. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject public relations pl
dc.subject marketing pl
dc.subject kształtowanie wizerunku firmy pl
dc.subject Radio Eska pl
dc.subject patronat medialny pl
dc.title Analiza wizerunku stacji radiowej na przykładzie Radia Eska pl
dc.title.alternative The analysis of the radio station image on the example of Radio Eska en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info