dc.contributor.advisor |
Piekarz, Halina |
|
dc.contributor.author |
Semla, Marzena |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-06T21:34:44Z |
|
dc.date.available |
2014-03-06T21:34:44Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6753 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest przedstawienie procesu tworzenia i uruchamiania firmy turystycznej na przykładzie biznes planu firmy Krynica Travel. W poszczególnych częściach pracy zostanie przedstawiona charakterystyka, proces powstawania, rozwój oraz funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Biznes Plan przy tworzeniu i uruchamianiu firmy jest niezbędnym narzędziem i wyznacznikiem decydującym o zaistnieniu uruchamianego przedsiębiorstwa na danym rynku, czego dowodzi niniejsza praca. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
tworzenie małej firmy |
pl |
dc.subject |
przedsiębiorczość |
pl |
dc.subject |
rozwój małych i średnich firm |
pl |
dc.subject |
firma turystyczna |
pl |
dc.subject |
działalność gospodarcza |
pl |
dc.subject |
formy prawne firm |
pl |
dc.subject |
planowanie działalności gospodarczej |
pl |
dc.subject |
biznes plan |
pl |
dc.subject |
ruch turystyczny |
pl |
dc.title |
Proces tworzenia i uruchamiania firmy turystycznej na podstawie biznes planu |
pl |
dc.title.alternative |
Process of creating and opening tourist company based on business plan |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |