Skuteczność i efektywność reklamy na przykładzie internetowej kampanii reklamowej firmy usługowej NETESC Jacek Migda z siedzibą w Dębnie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Beliczyński, Jan
dc.contributor.author Migda, Jacek
dc.date.accessioned 2014-03-07T11:58:56Z
dc.date.available 2014-03-07T11:58:56Z
dc.date.issued 2011-06-14 17:24:45
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6757
dc.description.abstract Głównym celem niniejszej pracy jest weryfikacja, czy skuteczność reklamy internetowej zależy od stosowanej formy i środka reklamy. Hipoteza przyjęta w tej pracy zakłada, że niska skuteczność wynika z niewystarczających nakładów finansowych przeznaczonych na działania reklamowe. Ponadto założono, że niska znajomość marki firmy wynika z faktu reklamowania poszczególnych stron WWW osobno, a nie pod marką jednej firmy. Do badanej firmy należy kilka serwisów WWW, których dotyczy problem skuteczności reklamy. Firma stara się pozyskiwać nowych odwiedzających poprzez różne działania reklamowe w internecie. Badania w firmie NETESC zostały przeprowadzone za pośrednictwem arkusza diagnozy stron WWW, anonimowej ankiety internetowej i wywiadu bezpośredniego z właścicielem badanej firmy. Dokonano także oceny zakończonej kampanii reklamowej. Cele, które zostały obrane w niniejszej pracy zrealizowano za pomocą badań ankietowych. Wykorzystano arkusz diagnozy stron WWW i anonimową ankietę internetową. W obu badaniach wzięli udział użytkownicy serwisu www.pytajnik.net. Ponadto przy realizacji celów przydatna okazała się ocena skuteczności kampanii reklamowej. Głównym osiągnięciem w tej pracy mogło okazać się dostrzeżenie problemów związanych z wyglądem strony www.pytajnik.net. Do tej pory żadne niedociągnięcia nie zostały zauważone. Jednak badania wyraźnie pokazały, że należy dokonać pewnych zmian. Internauci negatywnie ocenili pewne elementy wyglądu serwisu, a sugerowane usprawnienia pozwolą na poprawę jego wizerunku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject środki reklamy pl
dc.subject marka pl
dc.subject firma NETESC pl
dc.subject kampanie reklamowe pl
dc.subject reklama w internecie pl
dc.subject efektywność reklamy pl
dc.title Skuteczność i efektywność reklamy na przykładzie internetowej kampanii reklamowej firmy usługowej NETESC Jacek Migda z siedzibą w Dębnie pl
dc.title.alternative Efficiency and effectiveness of advertising as exemplified by the internet advertising campaign of NETESC -Jacek Migda service company based in Dębno pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-06T13:51:40Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info