Branding jako element sukcesu przedsiębiorstwa na przykładzie sieci Bricomarche

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Sobczyk Elżbieta
dc.date.accessioned 2014-03-08T21:21:13Z
dc.date.available 2014-03-08T21:21:13Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6777
dc.description.abstract Właściwy wizerunek zapewnia firmie lub produktowi możliwość realizacji założonych celów. Ponieważ potencjalny klient dokonuje wyboru spośród wielu ofert często to właśnie wizerunek firmy jest elementem decydującym o zdobyciu zaufania a tym samym rynku. Dzięki pracy nad wizerunkiem przedsiębiorstwa stają się widoczni, rozpoznawalni i kojarzeni. Stworzenie właściwego wizerunku organizacji jest jednak działaniem długofalowym i rozłożonym w czasie. Uzyskanie dobrego wizerunku i utrzymanie go nie jest prostą sprawą a jego utrata może nastąpić gwałtownie przyczyniając się nawet do upadku firmy. Pozytywny lub negatywny wizerunek firmy pozycjonuje ją na mapie społecznej percepcji, stając się ważnym atutem w konkurencji oraz istotnym czynnikiem kształtowania stosunków publicznych. Dobry ma pozytywnie oddziaływać na klienta i przyciągnąć go do siebie. Czy tak właśnie jest autorka stara się udowodnić w niniejszej pracy. Badanie wizerunku firmy przeprowadziła na przykładzie sieci marketów budowlanych Bricomarche. Marka ta jest mało znana na naszym rynku, jednak dzięki prężnemu rozwojowi oraz tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy powinno się to w krótkim czasie zmienić. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.subject teoria zachowań konsumentów na rynku pl
dc.subject reklama pl
dc.subject public relations pl
dc.subject sponsoring pl
dc.subject marka pl
dc.subject tożsamość przedsiębiorstwa (corporate identity) pl
dc.subject branding – pozycjonowanie marki pl
dc.subject rynek sieci marketów „Dom i Ogród” w Polsce pl
dc.subject Bricomarche pl
dc.subject konkurencja sieci Bricomarche pl
dc.title Branding jako element sukcesu przedsiębiorstwa na przykładzie sieci Bricomarche pl
dc.title.alternative Branding as an element of the company’ success – based on the example of Bricomarche network of shops en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info