Wykorzystanie i ocena innowacyjnych narzędzi w reklamie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ujwary-Gil, Anna
dc.contributor.author Krieger, Grzegorz
dc.date.accessioned 2014-03-09T08:22:31Z
dc.date.available 2014-03-09T08:22:31Z
dc.date.issued 2011-09-08 19:18:11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6781
dc.description.abstract Tematem niniejszej pracy jest: „Ocena i wykorzystanie innowacyjnych narzędzi w reklamie”, która przedstawia różnice w ocenie skuteczności nowoczesnych środków reklamy jak: WEB 2.0 i 3.0, reklama mobilna, telebim, podcast oraz wykorzystanie tych narzędzi w reklamie względem reklamy tradycyjnej. Analiza problemu została oparta na bazie ostatnich badań wtórnych m.in. Forrester Research, ZenithOptimedia, Gertner, Millennial Media oraz badań własnych, których metodą badawczą była ankieta Internetowa. Analiza wykazała rozbieżność w skuteczności oddziaływania reklamy na odbiorcę względem reklamy tradycyjnej oraz zmiany czynników wpływających na tę skuteczność. pl
dc.description.abstract The subject of this paper is: “The estimation and usage of innovation tools in an advertisement”. This thesis explains the differences in the estimation of effectiveness of new mass media in the advertisement such as: WEB 2.0 & 3.0, mobile advertisement, telebim, podcast and the usage of these tools towards a traditional advertising. The main problem was based on the latest secondary research from: Forrester Research, ZenithOptimedia, Gertner, Millennial Media and one’s own research, where the Internet survey was used to research method. The analysis proved a disagreement in the effectiveness of advertising influence on the audience towards the traditional advertising and also the change of the factors having an influence on this effectiveness. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject innowacyjne narzędzia pl
dc.subject skuteczność reklamy pl
dc.subject ocena skuteczności reklamy pl
dc.subject analiza oddziaływania reklamy pl
dc.subject advertising pl
dc.subject innovation tools pl
dc.subject advertisement effectiveness pl
dc.subject the estimation of advertising effectiveness pl
dc.subject analysis of advertisement impact pl
dc.title Wykorzystanie i ocena innowacyjnych narzędzi w reklamie pl
dc.title.alternative The use and the evaluation of innovative tools in the advertisement pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-03-08T13:54:54Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info