dc.contributor.advisor |
Stach, Przemysław |
|
dc.contributor.author |
Leśniak, Sławomir |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-09T08:25:12Z |
|
dc.date.available |
2014-03-09T08:25:12Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-16 08:39:23 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6782 |
|
dc.description.abstract |
Przedmiotem niniejszej pracy jest przedstawienie procesu budowania strategii marketingowej dotyczącej poszerzenia działalności o budowlano-inwestycyjną na podstawie firmy budowlanej „Inwestar” Sp. z o.o. Punktem wyjścia do prezentacji strategii firmy Inwestar jest podejście planistyczne produkt-rynek, zwane macierzą H.I. Ansoffa. Celem pracy będzie omówienie i ilustracja przypadkiem firmy Inwestar podstawowych zagadnień marketingu i strategii marketingowej związanych z przygotowaniem strategii dla przedmiotowej firmy. Praca składa się z części teoretycznej i empirycznej polegającej na przygotowaniu strategii marketingowej. Ze względu na szerokie znaczenie tematu, jakim jest strategia, niniejsza praca zawiera najważniejsze elementy. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy i drugi to część czysto teoretyczna. Rozdział trzeci jest metodyką wykorzystaną do napisania rozdziału czwartego przedstawiającego strategię marketingową. Niniejsza praca została napisana z wykorzystaniem informacji zawartych zarówno w pozycjach książkowych o tematyce marketingowej, jak i za pomocą materiałów dostępnych w internecie. |
pl |
dc.description.abstract |
This paper shows the process of building marketing strategy involving the widening of building and investment activity, based on the company “Inwestar”. The strategy described in this paper was formulated in terms of relations between product setup - H.I. Ansoff market and how the company intends to operate. This paper is about the most important issues of marketing and marketing strategies related to the preparation of the strategy for the company described. A draft of this project includes a description of the mission and strategic objectives to enable the smooth running of the company. The introduction of an appropriate strategy will enable the swift and accurate reaction to changes arising in the environment and the appropriate deployment of resources. The work includes the most important elements and consist of four chapters. Chapters one and two are strictly theoretical, chapter three is the methodology used to write chapter four presenting marketing strategy. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
strategia marketingowa |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
zarządzanie strategiczne |
pl |
dc.subject |
analiza SWOT |
pl |
dc.subject |
studium przypadku |
pl |
dc.title |
Proces budowania rozwojowej strategii marketingowej w ujęciu produkt-rynek na przykładzie firmy Inwestar |
pl |
dc.title.alternative |
The process of creating a development product-market marketing strategy. Inwestar case study |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-03-08T12:15:04Z |
|