Innowacyjność firmy a budowa przewagi konkurencyjnej na rynku - przykład firmy Fakro

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ujwary-Gil, Anna
dc.contributor.author Polańska, Joanna
dc.date.accessioned 2014-03-10T09:53:51Z
dc.date.available 2014-03-10T09:53:51Z
dc.date.issued 2011-04-30 18:02:53
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6829
dc.description.abstract Usprawnienia oraz wszelkiego rodzaju ulepszenia, które związane są z produktami, usługami czy też funkcjonowaniem firmy są niezbędne do tego, żeby firma mogła konkurować z innymi przedsiębiorstwami. Podczas pisania pracy przeprowadzono badanie w firmie FAKRO, drugiej na świecie firmie zajmującej się produkcją okien dachowych, które potwierdziło postawione hipotezy, że innowacyjność to istotny czynnik na drodze budowania przewagi konkurencyjnej oraz, że innowacje produktowe, organizacyjne i technologiczne mają wpływ na poziom konkurencyjności firmy. Pierwszy rozdział pracy to omówienie zarządzania innowacjami. Istota i rodzaje innowacji. Kolejny rozdział zawiera informacje dotyczące konkurencyjności, budowania przewagi konkurencyjnej firm, jej strategie oraz wpływ innowacji na konkurencyjność. Rozdział trzeci to metodyczne zagadnienia pracy. Przedmiot i cel przeprowadzonych badań, postawione hipotezy oraz charakterystyka firmy FAKRO. Ostatni rozdział to omówienie wyników przeprowadzonego badania oraz przedstawienie firmy FAKRO jako firmy innowacyjnej. pl
dc.description.abstract Improvements and enhancements of all kinds, which are associated with products, services or the operation of the company are necessary for this, so the company could compete with other companies. While writing the work performed at FAKRO, the world's second firm specializing in the production of roof windows, which confirmed the hypothesis put that innovation is an important factor towards building a competitive advantage, and that product innovation, organization and technology have affected the level of competitiveness of the company. The first chapter is a discussion of the work of innovation management. The nature and types of innovation. Another section contains information about the competition, build competitive advantage, its strategies and the impact of innovation on competitiveness. The third chapter is methodical work issues. Object and purpose of the study, formulated hypotheses and characterization FAKRO. The final chapter is a discussion of the results of the study and presentation FAKRO as a company of innovation. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject lonkurencyjność pl
dc.subject innowacyjność pl
dc.subject przewaga pl
dc.subject innowacja pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject competitiveness pl
dc.subject innovation pl
dc.subject advantage pl
dc.subject innovation pl
dc.subject enterprise pl
dc.title Innowacyjność firmy a budowa przewagi konkurencyjnej na rynku - przykład firmy Fakro pl
dc.title.alternative Innovation and the construction company a competitive advantage in the market-for example Fakro pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-10T08:56:37Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info