Zachowania polskich konsumentow pod względem reklamy

Ładowanie...
Miniatura

Data

2007

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Rozwój mediów pociągnął za sobą rozwój reklamy. Technika ich tworzenia zupełnie się zmieniła. Odeszło się od afiszowania sprzedawanych przez siebie produktów na własną rękę. W obecnych czasach sztaby ludzi pracują nad tym, abyśmy dosłownie wszędzie na ulicy, w prasie, w telewizji, w Internecie zwracali uwagę na reklamy. Reklama na celu pokazanie danego artykułu w jak najlepszy sposób. Reklama zawsze pokazuje ludzi używających dany produkt w jasnym świetle. Są piękni, dobrze ubrani, dobrze się wysławiają. W niniejszej pracy autor szuka odpowiedzi na pytanie: jak polski konsument postrzega reklamę? jaki jest jej wpływ na wybory konsumenta?

Opis

Słowa kluczowe

marketing i jego znaczenie, segmentacja rynku, zarządzanie konsumentem na rynku, zachowania konsumenta, reklama, promocja

Cytowanie