Zachowania polskich konsumentow pod względem reklamy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Pecka Lukasz
dc.date.accessioned 2014-03-11T14:17:52Z
dc.date.available 2014-03-11T14:17:52Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6886
dc.description.abstract Rozwój mediów pociągnął za sobą rozwój reklamy. Technika ich tworzenia zupełnie się zmieniła. Odeszło się od afiszowania sprzedawanych przez siebie produktów na własną rękę. W obecnych czasach sztaby ludzi pracują nad tym, abyśmy dosłownie wszędzie na ulicy, w prasie, w telewizji, w Internecie zwracali uwagę na reklamy. Reklama na celu pokazanie danego artykułu w jak najlepszy sposób. Reklama zawsze pokazuje ludzi używających dany produkt w jasnym świetle. Są piękni, dobrze ubrani, dobrze się wysławiają. W niniejszej pracy autor szuka odpowiedzi na pytanie: jak polski konsument postrzega reklamę? jaki jest jej wpływ na wybory konsumenta? pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing i jego znaczenie pl
dc.subject segmentacja rynku pl
dc.subject zarządzanie konsumentem na rynku pl
dc.subject zachowania konsumenta pl
dc.subject reklama pl
dc.subject promocja pl
dc.title Zachowania polskich konsumentow pod względem reklamy pl
dc.title.alternative A reaction of Polish customers influenced by advertising en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info