dc.contributor.advisor |
Bulzak, Andrzej |
|
dc.contributor.author |
Pecka Lukasz |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-11T14:17:52Z |
|
dc.date.available |
2014-03-11T14:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6886 |
|
dc.description.abstract |
Rozwój mediów pociągnął za sobą rozwój reklamy. Technika ich tworzenia zupełnie się zmieniła. Odeszło się od afiszowania sprzedawanych przez siebie produktów na własną rękę. W obecnych czasach sztaby ludzi pracują nad tym, abyśmy dosłownie wszędzie na ulicy, w prasie, w telewizji, w Internecie zwracali uwagę na reklamy. Reklama na celu pokazanie danego artykułu w jak najlepszy sposób. Reklama zawsze pokazuje ludzi używających dany produkt w jasnym świetle. Są piękni, dobrze ubrani, dobrze się wysławiają. W niniejszej pracy autor szuka odpowiedzi na pytanie: jak polski konsument postrzega reklamę? jaki jest jej wpływ na wybory konsumenta? |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing i jego znaczenie |
pl |
dc.subject |
segmentacja rynku |
pl |
dc.subject |
zarządzanie konsumentem na rynku |
pl |
dc.subject |
zachowania konsumenta |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
promocja |
pl |
dc.title |
Zachowania polskich konsumentow pod względem reklamy |
pl |
dc.title.alternative |
A reaction of Polish customers influenced by advertising |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |