Charakterystyka kontrowersyjnych aspektów reklamy i ich wpływ na postawy odbiorców
Ładowanie...
Data
2014-02-12 11:35:03
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Tematem pracy są kontrowersyjne aspekty reklamy i ich wpływ na odbiorców. Praca składa się z trzech rozdziałów, z których pierwszy jest poświęcony charakterystyce mediów reklamowych, takich jak - telewizja, radio, Internet. W drugim rozdziale znajdują się informacje dotyczące czynów nieuczciwej konkurencji oraz kontrowersji w przekazach reklamowych. Rozdział trzeci prezentuje wyniki badań własnych. Na podstawie przeprowadzonych analiz, można stwierdzić że odbiorcy reklamy mają negatywny stosunek do przekazów reklamowych, a kontrowersje w reklamie nie koniecznie mogą być pomocne w kształtowaniu opinii na temat danego produktu. Pracę zamyka Zakończenie, Bibliografia, Spis przypisów, Spis rysunków, Spis wykresów, Spis tabel oraz Załączniki.
The subcjet of this labour are controversial aspects of advertising and its influence on consumers. The labour contains three chapters, the first of wchich is devoted to characteristics of advertising media,such as television, radio, Internet. In second chapter are located information relating to unfair competition, and controversy in the advertising messages. Third chapter presents results of research. On the basics of the analyzes,it can be stated that the recipient of advertising have negative attitude to advertising messages, and the controversy in advertising necessarily be helpful in shaping opinion on the product. The labour closes conclusion, Bibliography,List of footnotes, List of figures, List of charts, List of tables, and Annexes list.
The subcjet of this labour are controversial aspects of advertising and its influence on consumers. The labour contains three chapters, the first of wchich is devoted to characteristics of advertising media,such as television, radio, Internet. In second chapter are located information relating to unfair competition, and controversy in the advertising messages. Third chapter presents results of research. On the basics of the analyzes,it can be stated that the recipient of advertising have negative attitude to advertising messages, and the controversy in advertising necessarily be helpful in shaping opinion on the product. The labour closes conclusion, Bibliography,List of footnotes, List of figures, List of charts, List of tables, and Annexes list.
Opis
Słowa kluczowe
odbiorcy reklamy, kontrowersyjne aspekty reklamy, recipient of advertising, controversial aspects of advertising, reklama, advertisement